Pagrindiniai punktai:
- „Dacia“ pristatė didžiausią krosoverį „Bigster“, 240 mm ilgesnį už „Duster“.
- Matmenys: 4 570 mm ilgis, 1 810 mm plotis, 1 710 mm aukštis, 2 700 mm ratų bazė.
- Turi modernią įrangą: elektrinis bagažinės dangtis, panoraminis stogas, belaidis įkrovimas, du 10 colių ekranai.
- Pirmasis „Dacia“ modelis su „Hybrid 155“ hibridiniu varikliu, 80% laiko mieste važiuoja elektra.
- Siūlomos alternatyvos: TCe 140 mild hibridas ir ECO-G 140 su dujų sistema, bendra rida iki 1450 km.
- Pardavimai prasidės 2025 m. balandį.
„Dacia“ ką tik oficialiai pristatė savo didžiausią iki šiol sukurtą krosoverį – „Dacia Bigster”. Jis 240 mm ilgesnis už dabartinį trečios kartos „Duster“. Automobilis yra 4 570 mm ilgio, 1 810 mm pločio ir 1 710 mm aukščio Ratų bazė – 2700 mm, taigi „Bigster“ yra visavertis C segmento krosoveris
Išoriškai „Bigster“ atrodo kaip ištemptas „Duster“. Kalbant apie įrangą, automobilis yra gana modernus – yra elektrinis bagažinės dangtis, panoraminis stogas, belaidis išmaniojo telefono įkrovimas, adaptyvioji kruizo kontrolė, elektrinis vairuotojo sėdynės reguliavimas, dviejų zonų klimato kontrolė. Viduje taip pat rasite du ekranus – abu 10 colių. Vienas veikia kaip medijos sistemos dalis, kitas įrengtas priešais vairuotoją, jame rodomi prietaisų skydelio rodmenys.
„Bigster“ pirmasis „Dacia“ linijoje gavo hibridinę jėgos agregatą „Hybrid 155“, kurio pavadinimas atspindi jo galią. Tai įprastas hibridas, o ne įkraunamas. Jėgainėje yra benzininis variklis, du elektros varikliai ir 1,4 kWh talpos traukos akumuliatorius. Automobilis turi įdomią transmisiją – su keturiomis pavaromis benzininiam varikliui ir dviem elektriniams varikliams. Su šiuo jėgos agregatu Bigster visada paleidžiamas vien elektriniu režimu. Bendrovė teigia, kad mieste automobilis 80% laiko varomas elektra.
Alternatyva tokiai sudėtingai sistemai yra TCe 140 mild hibridas, pagrįstas 1,2 litro trijų cilindrų varikliu su turbokompresoriumi. Transmisija – 6 laipsnių mechaninė, bazė – priekinių ratų pavara, tačiau už papildomą mokestį galima įsigyti ir visų varančiųjų ratų pavarą.
Trečiasis jėgos agregatas ECO-G 140 skirtas tiems, kurie tikrai daug važiuoja ir ilgus atstumus. Jame taip pat yra 1,2 litro turbo variklis. Mašinoje yra 49 litrų balionas suskystintoms dujoms ir 50 litrų bakas benzinui. Bendras atstumas yra 1450 km. Bigster variklių linijoje nėra dyzelinių variklių.
Pirmą kartą viešai „Bigster“ pasirodys kitą savaitę vyksiančioje Paryžiaus automobilių parodoje. Kainos bus paskelbtos 2025 m. sausį, o pardavimai prasidės 2025 m. balandį.