Trečiosios kartos „Mercedes-Benz CLA“ bus naudojamas 2,0 l keturių cilindrų variklis, pagamintas „Geely“ ir „Horse“. Primename, kad „Horse Powertrain Limited“ buvo įsteigta 2024 m. gegužės 31 d., ji priklauso „Geely“ ir „Renault“ santykiu 50:50.
Variklio galia siekia 250 AG (186 kW), o didžiausias sukimo momentas – 360 Nm. Vidaus degimo variklis, kuris bus naudojamas CLA modelyje, buvo suprojektuotas ir sukurtas bendradarbiaujant „Mercedes-Benz“ ir „Geely“. Pažymėtina, kad „Geely“, kuriai atstovauja jos generalinis direktorius Li Shufu, valdo apie 10 proc. bendrovės „Mercedes-Benz“ akcijų, taip pat turi bendrą įmonę su elektromobilių bendrove „Smart“.
Nors variklis gaminamas Kinijoje, katalizatorius bus montuojamas Vokietijoje, kad atitiktų išmetamųjų teršalų standartus. Ankstesniuose pranešimuose buvo nurodyta, kad variklis bus 48 voltų lengvosios hibridinės sistemos dalis, kurioje bus naudojamas pavarų dėžėje įmontuotas starteris.
Naujasis CLA bus sukurtas pagal MMA architektūrą, jame bus sumontuota švelni hibridinė ir elektrinė pavaros sistema. Šaltinių teigimu, nebus iš tinklo įkraunamo hibridinio varianto.
Geely variklis nebus vienintelė kinų technologija, naudojama CLA. Automobilyje bus montuojamas Kinijos startuolio „Momenta“ bepiločio vairavimo sprendimas. Tai reiškia, kad CLA bus pirmasis „Mercedes-Benz“ su pagalbine vairavimo mieste funkcija. Bendrovė „Momenta“ buvo įkurta 2016 m., o „Mercedes-Benz“ buvo vienas pirmųjų bendrovės investuotojų, 2017 m. dalyvavęs B serijos finansavimo etape.
Tikimasi, kad visiškai naujas CLA debiutuos 2025 m., nors lengvoji hibridinė versija gali būti pradėta pardavinėti tik 2026 m.