Peugeot 508, ilgą laiką laikyto stiliaus ir naujovių simboliu tarp europietiškų sedanų, variklių asortimentas gerokai sumažės. Peugeot patvirtino, kad atsisakoma benzininių ir dyzelinių modelio versijų, paliekant tik hibridinius variantus. Tai yra dalis markės strategijos, kuria siekiama kurti ekologiškesnius transporto sprendimus.
Nuo 2024 m. „Peugeot 508“ bus galima įsigyti dviejų kėbulo tipų – sedano ir SW universalo – ir dviejų apdailos lygių: Allure ir PSE (Peugeot Sport Engineered). Abiejose versijose bus gausi standartinė įranga, įskaitant daugybę oro pagalvių, 17 colių lengvojo lydinio ratlankius, LED apšvietimą ir automatinę šviesos kontrolę.
PSE modifikacija papildyta sportiniu išorės paketu, 20 colių ratlankiais ir išplėstu komforto funkcijų sąrašu, įskaitant elektra reguliuojamas šildomas priekines sėdynes, atminties nustatymus ir naktinio matymo sistemą.
Naujajame „Peugeot 508“ montuojami tik iš tinklo įkraunami hibridiniai varikliai, kurių galia svyruoja nuo 180 iki 360 arklio galių. Bazinė versija užtikrina iki 62 km nuvažiuojamą atstumą naudojant tik elektros energiją. Visuose modeliuose montuojama 8 laipsnių e-EAT8 automatinė pavarų dėžė.
Peugeot 508 kaina Ispanijoje prasideda nuo 51 110 eurų už bazinę hibridinę versiją ir siekia 70 060 eurų už aukščiausią PSE komplektaciją. Šie pokyčiai atspindi „Peugeot“ įsipareigojimą palaipsniui atsisakyti tradicinių variklių ir pereiti prie ekologiškų alternatyvų.
Taip ir nesupratau kodel baigia sedanu era kai vistiek juos gamins 🙂 . Nors as uz SW modelius