Kompanija „Peugeot“ nusprendė neatgaivinti savo legendinių istorinių modelių naujajai elektromobilių erai, kaip tai padarė kiti gamintojai. Vietoj to prekės ženklas daugiausia dėmesio skiria futuristinių automobilių, kurie atitiktų šiuolaikinius reikalavimus ir atspindėtų 214 metų bendrovės istoriją, kūrimui, tačiau be retro elementų.
Pasak „Peugeot“ dizaino vadovo Matthiaso Hossano, bendrovė neplanuoja sekti automobilių pasaulyje išpopuliarėjusia nostalgijos tendencija. Jis pabrėžė, kad nors praeitis svarbi, „Peugeot“ prioritetas yra ateitis ir inovacijos. Pavyzdžiui, koncepcinis automobilis „E-Legend“, sukurtas 2018 m. „Peugeot 504“ 50-mečiui paminėti, nors ir nebus pradėtas masiškai gaminti, jau padarė įtaką šiuolaikiniam prekės ženklo dizainui, įskaitant apšvietimo sprendimus ir modelių proporcijas.
Peugeot nesirengia eiti retro automobilių keliu, kaip tai padarė „Renault“ su 4 ir 5 modeliais. Ateityje markės automobiliai bus orientuoti į naujoves, kaip rodo „Inception“ koncepcija, kuri gali tapti būsimų modelių, įskaitant naująjį „Peugeot 508“, pagrindu.
Peugeot taip pat skiria dėmesį unikaliam dizainui, kuriame pastebima savita „kačių“ agresija, išryškinanti automobilių linijas, todėl jie lengvai atpažįstami iš tolo.
Ar šis turinys buvo naudingas?