Pristatytas naujasis „Audi RS3 2025“. Gamintojas modifikavo sedano ir universalo modelių priekį ir galą. Dabar automobilis atrodo agresyviau. Po variklio gaubtu liko ankstesnis 2,5 l penkių cilindrų turbininis variklis. Automobilis iki „šimtuko“ įsibėgėja vos per 3,8 sekundės ir išvysto maksimalų 290 km/val. greitį.
Vokietijos bendrovės inžinieriai pakėlė RS3 našumą į naujas aukštumas ir netgi pagerino šio modelio rekordą Niurburgringo trasoje. Tačiau pirmiausia verta pažymėti, kad automobilis patyrė nemažai akivaizdžių išorinių pokyčių. Automobilis gavo vieno rėmo radiatoriaus groteles, naujas oro įsiurbimo angas. LED žibintai tapo sudėtingesni. Kartu savininkas gali pritaikyti žibintų grafiką multimedijos jutikliniame skydelyje. Atnaujinti galiniai žibintai, atsirado didesnis difuzorius ir ovalūs išmetimo vamzdžiai.
Automobilio geresnių eksploatacinių savybių paslaptis slypi ne variklyje, o jo valdyme. Bendrovė patobulino sukimo momento paskirstymo sistemą ir atliko elektroninės stabilumo kontrolės pakeitimus. Mašina tiksliau įveikia posūkius, todėl vairuotojas gali geriau manevruoti važiuodamas dideliu greičiu. Automobilio salone gali būti montuojamos RS sėdynės iš anglies pluošto, o centrinis porankis, vairas, durų porankiai ir sėdynės gali būti dekoruoti kontrastinėmis siūlėmis.