Praėjus kelioms dienoms po Niurburgringo rekordo pasiekimo, oficialiai pristatytas galingiausias Porsche Panamera. Porsche Turbo S E-Hybrid turi elektrifikuotą V-8 variklį ir atnaujintą akumuliatorių.
Aukščiausios klasės modelio širdis – 4,0 l dviejų turbinų variklis, išvystantis 591 AG. Elektros variklis, integruotas į aštuonių laipsnių automatinę dviejų sankabų pavarų dėžę, išvysto dar 187 AG. Kartu jie išvysto 771 AG, t. y. 81 AG daugiau nei ankstesniame modelyje. Sukimo momentas šoktelėjo iki 1 000 Nm.
Dėl papildomos elektrifikuotos galios flagmanas „Panamera“ dabar iki 96 km/val. įsibėgėja dviem dešimtosiomis sekundės dalimis greičiau – per 2,8 sekundės. Maksimalus greitis – 325 km/val. Porsche padidino bendrą akumuliatoriaus talpą 45 proc. iki 25,9 kWh.
Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid turi keraminius stabdžius, 21 colio centre sumontuotus ratlankius, anglies pluošto aerodinaminį komplektą ir pagal užsakymą pagamintas Michelin Pilot Sport Cup 2 padangas. Pirmasis padidina prispaudžiamąją jėgą 132 lb ft esant 124 mylių per valandą greičiui, o antrasis – pagal užsakymą gaminama „Pilot Sport Cup 2“ guma. Porsche jau priima užsakymus už 228 495 JAV dolerius be papildomos įrangos.