Visiškai naujas „Renault Symbioz” krosoveris įvardijamas kaip tarpinis variantas tarp „Captur” ir „Austral” modelių. Visiškai naujas kompaktiškas krosoveris „Renault Symbioz” praplėtė C segmento modelių liniją.
Pasaulinė naujojo „Renault Symbioz” premjera įvyko 2024 m. gegužės 2 d.
Pavadinimas „Symbioz” kilęs iš senovės graikų kalbos žodžio „symbiosis”, kuris reiškia „gyventi kartu”. Kartu pats automobilis yra naujas „Renault” filosofijos „voitures à vivre”, kuri vienija visus bendrovės modelius nuo 1965 m. pasirodžiusio „Renault 16”, atspindys.
Kviečiame pasižiūrėti naujojo „Symbioz” pristatymo vaizdo įrašą.
„Renault Symbioz” sukurtas ant CMF-B modulinės platformos, jo matmenys: ilgis – 4413 mm, plotis – 1797 mm, aukštis – 1575 mm, ratų bazė – 2638 mm. Bagažinės talpa – 624 l, o galinių sėdynių atlošai sulankstomi į plokščias grindis.
„Renault Symbioz” varomas „E-Tech” hibridine sistema, kurią sudaro 49 AG elektros variklis, 18 kW (apie 25 AG) starteris-generatorius, 1,6 l 94 AG benzininis variklis ir 1,2 kWh akumuliatorius. Bendra jėgainės galia – 145 AG. Paleidimas ir pajudėjimas iš vietos pagal nutylėjimą vyksta elektriniu režimu ir, kaip teigia automobilio gamintojas, iki 80 proc. kelionių mieste vyks be išmetamųjų dujų.
Vidaus degimo variklis įsijungia važiuojant dideliu greičiu, pavyzdžiui, greitkelyje, tuomet elektros varikliai išsijungia. Teigiama, kad degalų sąnaudos yra 4,6 l/100 km.
Automobilyje „Renault Symbioz” įrengtas tradicinis „OpenR” interjeras, kurios centre yra vertikalus 10,4 colių planšetinis kompiuteris. Aukščiausios klasės versijose, pavyzdžiui, debiutavusiame naujajame „Captur Esprit Alpine”, „Symbioz” gauna skaitmeninį prietaisų skydelį su 10,3 colio ekranu. Teigiama, kad yra 29 saugos ir pagalbos vairuotojui asistentai.