Reklamos pasaulis turi savo specifiką, o tarp automobilių gamintojų dažnai kyla tikros konkurencinės kovos. Vienas ryškiausių to pavyzdžių – neseniai Jungtinėje Karalystėje įvykusi reklaminė kova, kai “Renault” nusprendė sumenkinti “Tesla” įvaizdį reklamuodama savo naująjį elektrinį krosoverį “Scenic E-Tech”.
“Renault” įrengė skaitmeninius reklaminius stendus, kuriuose buvo pavaizduotas jos automobilis ir vietinio laikraščio “AutoExpress” straipsnio antraštė:
“NAUJASIS “RENAULT SCENIC” META IŠŠŪKĮ “TESLA MODEL Y” IR DEMONSTRUOJA SAVO KAINĄ BEI AUTONOMIJĄ”.
Reklaminiai stendai buvo strategiškai išdėstyti šalia elektros įkrovimo stotelių, kad atkreiptų “Tesla” elektromobilių savininkų dėmesį.
Pranešime spaudai “Renault” tokį požiūrį aiškina kaip “drąsią reklamos strategiją, kuri neabejotinai privers susimąstyti “Tesla” savininkus”.
Automobilio “Renault Scenic E-Tech” rida – 600 km, t. y. 40 km ilgesnė nei brangiausios versijos “Tesla Model Y”. Be to, prancūziškas krosoveris yra maždaug 5 000 svarų sterlingų pigesnis už savo amerikietiškąjį konkurentą. Todėl šioje agresyvioje reklaminėje kampanijoje “Renault” rinkodaros specialistai sako tiesą.