Toyota slepia būsimo RAV4 modelio detales, tačiau kai kurių idėjų galima pasisemti iš neseniai atnaujinto Camry modelio, kurio pagrindas – ta pati TNGA-K platforma.
Remdamasi naujos kartos Camry išvaizda, automobilių dizaino studija „Avarvarii Automotive Artworks“ pasiūlė savo kito Toyota RAV4, kuris galėtų būti pristatytas 2025 arba 2026 m., dizainą.
Dabartinės kartos „Toyota RAV4“, nepaisant ilgos savo istorijos rinkoje, išlieka geriausiai parduodamu automobiliu daugelyje šalių. Todėl japonai neskuba jo pakeisti. Tačiau konkurentai nemiega, todėl būtina atnaujinti savo bestselerį.
Naujos kartos Camry atsisakė pagrindinio vidaus degimo variklio ir dabar siūlo tik hibridines jėgaines. Tikėtina, kad toks požiūris bus taikomas ir 2026 m. RAV4.
Tikimasi, kad jame bus atsisakyta bazinio benzininio variklio ir bus pasirinktos hibridinės jėgainės, įskaitant esamas „Hybrid“ (FWD) ir „Prime plug-in hybrid“ (AWD) modifikacijas. Nors esminių mechaninių pakeitimų nenumatoma, baterija gali būti patobulinta, o tai potencialiai gali padidinti elektrinį veikimo nuotolį ir įkrovimo greitį.
Taip pat tikimasi, kad bus atnaujintas interjeras, kad jis būtų artimesnis neseniai patobulintam „Camry“ modeliui. 2026 m. RAV4 gali pasižymėti tobulesnėmis medžiagomis, ryškesnėmis spalvomis, didesniu informacinių ir pramoginių technologijų ekranu ir pritaikomu skaitmeniniu prietaisų skydeliu.
Tikėtina, kad eksterjero išvaizda bus gerokai pakeista ir taps blokinio, retrofuturistinio dizaino, atitinkančio naujausias „Toyota“ visureigių koncepcijas. Tačiau bendri automobilio matmenys turėtų išlikti nepakitę, kad išliktų pakankamai vietos keleiviams ir kroviniams.
Kol kas viešai neparodyta nė vieno prototipo, todėl galutinis dizainas lieka paslaptis. Šios prognozės yra pagrįstos prielaidos, kaip „Toyota“ gali tobulinti savo geriausiai parduodamą transporto priemonę ir kartu išlikti ištikima dabartinio RAV4 nugalėtojo formulei.