Bendrovė gali sumažinti vidaus degimo variklių gamybą ir padidinti benzininių automobilių kainas, kad būtų pasiekti ES išmetamųjų teršalų kiekio tikslai. Taip automobilių gamintojas siekia sumažinti vidaus degalų varikliais varomų modelių pardavimus, kad elektromobiliai sudarytų 24 % visų pardavimų.
Carlosas Tavaresas teigė, kad įmonė nepritaria bet kokiam delsimui keisti dabartinį planą, kad būtų laikomasi ES reikalavimų. Neseniai Jeanas-Philippe’as Imparato buvo paskirtas „Stellantis“ veiklos vadovu Europoje.
Jis teigė, kad kitais metais „Stellantis“ turėtų padvigubinti elektrinių transporto priemonių dalį iki 24 proc. viso parko, jei nori pasiekti 2025 m. išmetamųjų teršalų išmetimo tikslus. Tuo pat metu alternatyvus būdas – mažinti ICE modelių gamybą, jei jų elektrinių transporto priemonių paklausa nedidės.
Kaip žinote, sausio 1 d. įsigalios naujos ES taisyklės, pagal kurias automobilių išmetamo CO2 kiekio tikslinis lygis bus 95 g/km, t. y. mažesnis nei nuo 2023 m. galiosianti 106,6 g/km taisyklė.
Nesilaikant šio tikslo bus skiriama 95 eurų bauda už kiekvieną viršytą gramą vienam automobiliui. Imparato „Auto News“ sakė, kad galimas ICE modelių gamybos mažinimas gali prasidėti jau lapkričio 1 d. Jis taip pat pridūrė, kad „Stellantis“ turi keletą būdų, kaip padidinti elektromobilių pardavimus.
Pavyzdžiui, padidinti savo modelių su vidaus degimo varikliais kainą, kad paskatintų pirkėjus apsvarstyti elektrinius modelius. Leapmotor taip pat turėtų padėti Stellantis pasiekti išmetamųjų teršalų kiekio mažinimo tikslus, nes grupei priklauso 51 proc. kontrolinis Kinijos prekės ženklo akcijų paketas, o į jo pardavimus bus atsižvelgta vertinant bendrus grupės veiklos rezultatus.
Ar šis turinys buvo naudingas?