Vokietijos automobilių gamintojas „Volkswagen“ pristatė iš tinklo įkraunamas hibridines „Caddy“ ir „Caddy Cargo eHybrid“ versijas, kurios elektra gali nuvažiuoti iki 122 km. Be TSI ir TDI benzininių variklių, „Volkswagen“ papildė savo asortimentą iš tinklo įkraunamais hibridiniais „Caddy“ ir „Caddy Cargo“.
Kas po variklio dangčiu
„Volkswagen Commercial Vehicles“ padalinys plečia savo asortimentą: be 2.0 TDI ir 1.5 TSI, bus pridėtas 1.5 TSI pagrindu sukurtas iš tinklo įkraunamas hibridinis variantas, kurio galia 85 kW (115 AG). Kartu su elektrine pavara šį „Caddy eHybrid“ galima rinktis kaip PHEV (angl. plug-in hybrid electric vehicle), kurio sistemos galia yra 110 kW (150 AG), o sukimo momentas – iki 350 Nm.
Naudingos 19,7 kWh baterijos talpa leidžia nuvažiuoti iki 122 km naudojant elektros energiją. Vartotojai gali patys nuspręsti, kada jie nori naudotis elektra – pavyzdžiui, pačioje kelionės pradžioje, tarp kelionių arba jei jie nori važiuoti tik elektra varomu nuotoliu iki kelionės tikslo.
Automatinis pavarų perjungimas užtikrina galios perdavimą. Pavaros akumuliatorių taip pat galima įkrauti namuose naudojant iki 50 kW galios nuolatinės srovės (DC) greituosius įkroviklius arba 11 kW galios kintamosios srovės sieninius įkroviklius.
Kaip lengvojo automobilio, „Volkswagen Commercial Vehicles“ „Caddy eHybrid“ maksimalus greitis yra 183 km/h, o „Cargo eHybrid“ – 181 km/h.
Caddy eHybrid galima įsigyti kaip lengvąjį ir krovininį automobilį. Abu gali būti su įprastine ratų baze, kaip lengvasis automobilis su penkiomis sėdimomis vietomis arba kaip sunkvežimis su dviem sėdimomis vietomis. Maxi versija turi ilgą ratų bazę, todėl joje gali sėdėti iki septynių žmonių.
Visuose iš tinklo įkraunamuose hibridiniuose automobiliuose montuojama šešių laipsnių DSG automatinė pavarų dėžė. Elektros pavaros ir TSI benzininio variklio derinys taip pat leidžia važiuoti neišmetant teršalų, pavyzdžiui, miestuose ar miestelių centruose, į kuriuos ateityje gali būti ribojamas patekimas.
Visus „Caddy eHybrid“ modelio variantus su šešių laipsnių DSG automatine pavarų dėže jau galima užsisakyti iš anksto.
Naujieji klasikiniai „Caddy“ modeliai su vidaus degimo varikliais, pavyzdžiui, 75 kW (102 AG) priekiniais ratais varomas TDI, standartiškai turi šešių laipsnių mechaninę pavarų dėžę, 90 kW (122 AG) variantai – septynių laipsnių DSG pavarų dėžę; o „Caddy“ su TSI galima įsigyti su 85 kW (115 AG) benzininiu varikliu ir mechanine arba DSG pavarų dėže. Šiuos variantus jau galima užsisakyti.
Daugiau technologijų
2025 m. „Volkswagen Commercial Vehicles“ (VWN) „Caddy Cargo“ bus su daugybe pagalbinių sistemų. Tarp jų – skaitmeninis prietaisų skydelis, kuris dabar yra standartinė įranga. Ateityje automobilyje taip pat bus galima naudotis IDA balso asistentu su GPT pokalbių funkcija.
Visuose „Caddy“ modeliuose standartiškai bus įrengtos kelio ženklų atpažinimo, kruizo kontrolės, parkavimo pagalbos ir dėmesio bei nuovargio nustatymo sistemos. Į „Cargo“ versijas įtraukiamos papildomos sistemos, pavyzdžiui, papildomos šoninės ir galvos oro pagalvės, daugiafunkcinė kamera, padangų stebėjimo ekranas, pagalbinė eismo juostos sistema ir pagalbinė priekinė sistema „Front Assist“ su pėsčiųjų / dviratininkų atpažinimo funkcija. Be to, „Caddy Cargo“ standartinėje įrangoje yra daugiafunkcinis vairas, kuris jau siūlomas lengvųjų automobilių variantuose.
„Caddy Cargo“ kaip eHybrid modelio kainos Vokietijoje prasideda nuo 36 985 eurų už įprastą ratų bazę. Pailgintos „Maxi“ versijos „Caddy Cargo“ kaina – nuo 39 055 eurų. Caddy eHybrid kaip lengvojo automobilio kainos prasideda nuo 37 450 eurų neto už įprastos ratų bazės versiją, o Maxi – nuo 40 670 eurų.