Per pirmąjį 2024 m. pusmetį „Toyota“ (įskaitant „Daihatsu“ ir „Hino“ prekės ženklus) pardavė 5,16 mln. automobilių – daugiau nei bet kuris kitas automobilių gamintojas. Palyginimui, antroje vietoje esanti „Volkswagen“ 2024 m. pirmąjį pusmetį pardavė 4,35 mln. automobilių – 0,02 mln. mažiau nei per tą patį 2023 m. laikotarpį.
Nepaisant to, kad, palyginti su praėjusių metų pirmuoju pusmečiu, pardavimai sumažėjo 4,7 proc. Japonijos prekės ženklo automobilių pardavimų dinamika skirtingose rinkose skiriasi. Pavyzdžiui, namų rinkoje pardavimai sumažėjo 32 proc. iki 823 595 automobilių. Taip atsitiko dėl to, kad paaiškėjus, jog buvo suklastoti saugumo bandymų duomenys, buvo ilgam sustabdyta „Daihatsu“ automobilių gamyba. Tačiau pardavimai užsienyje išaugo 3,1 % – iki 4,34 mln. automobilių (daugiausia dėl padidėjusios paklausos Šiaurės Amerikoje ir Europoje).