Bendrovė planuoja statyti akumuliatorių gamyklą, kad sumažintų savo modelių kainą ir neatsiliktų nuo BYD bei kitų naujų Kinijos elektromobilių gamintojų.
Nors „Toyota“ yra viena iš nedaugelio automobilių gamintojų, kurie daugiausia dėmesio skiria hibridiniams, o ne elektriniams automobiliams, bendrovės vadovybė supranta, kad jiems reikia konkuruoti su Kinijos elektromobilių gamintojais, tokiais kaip BYD.
BYD neseniai pradėjo pardavinėti savo trečiąją elektrinę transporto priemonę Japonijoje. Japonijos automobilių importuotojų asociacijos (JAIA) duomenimis, 2024 m. pirmąjį pusmetį kiniškų elektromobilių importas sudarė beveik 10 proc. visų į Japoniją pristatytų transporto priemonių.
Atsižvelgiant į Japonijos rinkos ypatumus, 10 proc. rezultatą galima vadinti itin geru, nes Japonijoje dominuoja vietiniai gamintojai, o dauguma importuojamų automobilių yra europietiški prabangūs automobiliai, tokie kaip BMW, „Mercedes“ ar „Porsche“.
Toyota mano, kad BYD kelia didelę grėsmę, nes kiniški automobiliai yra patrauklesni, todėl Kiūšiū saloje statys elektromobiliams skirtų baterijų gamyklą. Ji bus įsikūrusi už 40 km nuo „Toyota Miyata“ gamyklos, kurioje gaminami „Lexus“ automobiliai.
Naująją gamyklą valdys „Toyota“ akumuliatorių padalinys „Primeearth EV Energy“. Automobilių gamintoja iki 2030 m. planuoja investuoti 32 mlrd. dolerių į elektrines transporto priemones. Didžioji dalis šių pinigų bus skirta akumuliatorių technologijoms kurti. Toyota siekia kasmet parduoti 3,5 mln. elektromobilių. Įdomu tai, kad pernai buvo parduota tik 104 000 vienetų.