Nepaisant to, kad rinkoje vis daugėja automobilių su automatinėmis pavarų dėžėmis, daugelis vairuotojų neteisingai naudoja šią pavarų dėžę. Visų pirma, vairuotojai ne iki galo supranta, kokia yra N (angl. neutral) pavaros paskirtis, kuri gerokai skiriasi nuo neutralios pavaros mechaninėse pavarų dėžėse.
Eksploatuojant automobilį su mechanine pavarų dėže, kartais važiuojant reikia įjungti neutralią pavarą, tačiau tai nerekomenduojama daryti automobiliuose su automatine pavarų dėže.
Kodėl gamintojai įtaisė N režimą automatinėse transmisijose?
Šis režimas buvo įvestas dėl kelių svarbių priežasčių. Automobilių su automatinėmis pavarų dėžėmis vairuotojai turi ne tik važiuodami perjungti D ir R pavaras, bet ir teisingai naudoti N režimą, o stovėdami būtinai pasukti pavarų perjungimo svirtelę į P padėtį.
Kartais patartina naudoti neutralųjį režimą, nes jis padeda sumažinti transmisijos apkrovą. Tai ypač svarbu tais atvejais, kai reikia ilgai laukti prie šviesoforų arba ilgose spūstyse.
Žinoma tai ne vienintelė priežastis. N režimas pirmiausia naudojamas sugedusiam automobiliui vežti į techninės priežiūros centrą jį velkant. Jis atrakina ratus.
Be to, svarbu nepamiršti, kad atliekant techninę priežiūrą, pavyzdžiui, tikrinant pakabą arba šalinant įvairias problemas, technikams gali prireikti užtikrinti, kad ratai laisvai suktųsi.
Svarbu prisiminti, kad važiuojant su automatine pavarų dėže draudžiama perjungti į neutralią padėtį, nes dėl to gali sutrumpėti transmisijos tarnavimo laikas.