Informacija apie atnaujintą „Volkswagen Golf“ modelį pasirodė viešoje Kinijos pramonės ir prekybos ministerijos duomenų bazėje. Remiantis dokumentais, po atnaujinimo hečbekas neteks 1,4 TSI EA211 variklio. Jį pakeis modernesnis 1,5 TSI EA211 Evo agregatas.
Svarbu pažymėti, kad kiniškas „Golf“ yra paskutinis „Volkswagen“ modelis su 1,4 TSI varikliu, o tai reiškia, kad šio populiaraus agregato era artėja prie pabaigos.
1,5 TSI EA211 Evo variklis debiutavo 2016 metais. Pagrindinis jo išskirtinumas – ekonomiškas Millerio ciklas. Šis variklis taip pat turi kintamos geometrijos turbokompresorių, o „Volkswagen“ teigia, kad jis pasižymi mažesnėmis degalų sąnaudomis ir yra draugiškesnis aplinkai. Galia nežymiai padidės: aštuntosios kartos „Golf“ atveju ji išaugs 10 AG.
Kinijoje 1,5 litro variklis bus derinamas su 7 laipsnių dvigubos sankabos automatine pavarų dėže. Europoje taip pat siūlomos versijos su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže.