Volkswagen pristatė naują ID.UNYX elektrinį kupė, kuris nukrypsta nuo kompanijai būdingo dizaino. Neįprasta išvaizda nestebina, nes naujuoju modeliu vokiečių markė bando šiek tiek sudrebinti situaciją Kinijoje. Šis išskirtinai vietos rinkai sukurtas krosoveris kupė turėtų padėti „Volkswagen“ atnaujinti savo, kaip „liaudies automobilio“, įvaizdį Kinijoje.
UNYX iš tiesų nėra toks originalus ar unikalus, kaip gali pasirodyti. Tai tiesiog „Cupra Tavascan“ su nauju prekės ženklu ir šiek tiek mažiau agresyvia išvaizda.
Vienas iš išskirtinių ID.UNYX bruožų – naujoviška žmogaus ir mašinos sąsaja (HMI), pasižyminti interaktyviu 3D avataru, pagrįstu dirbtiniu intelektu. Naudodamiesi specialia programėle galite suasmeninti jo išvaizdą ir balsą, susikurdami sau patinkantį vairavimo palydovą.
UNYX varomas 210 kW (286 arklio galių) galinėje ašyje esančiu elektros varikliu, kuriam energiją tiekia 77 kWh akumuliatorius. Remiantis Kinijos lengvojo transporto bandymų ciklo (CLTC) duomenimis, tokia konfigūracija vienu įkrovimu gali nuvažiuoti iki 621 km. Tokių pat charakteristikų „Cupra Tavascan“ WLTP rodiklis yra 547 km. Ne, „Volkswagen“ nerado jokių stebuklingų optimizacijų – tiesiog CLTC ciklas yra itin optimistinis.
Taip pat yra visų varančiųjų ratų versija su dviem elektros varikliais ir bendra 250 kW (340 arklio galių) galia, tačiau jos ridos duomenys lieka paslaptyje.
Vizualiai ID.UNYX neabejotinai atrodo daug drąsiau nei kiti ID šeimos modeliai. Priekinėje dalyje sumontuoti matriciniai LED priekiniai žibintai su horizontalia LED juosta, o aštriai išraižyta charakteringa kėbulo linija visureigio kupė siluetui suteikia dinamiškumo. Galinėje dalyje trimačius galinius LED žibintus jungia šviesos juosta.
Deja, lyginant su originaliojo „Cupra Tavascan“ interjeru, UNYX iš tiesų yra žingsnis atgal. Įspūdingą „Tavascan“ saloną pakeitė kuklesnis, beveik nuobodus VW stiliaus salonas, kuriame šen bei ten matyti spalvų purslai.
Šiuo modeliu „Volkswagen“ ambicingas ID.UNYX planas nesibaigia. Per ateinančius trejus metus UNYX taps subbrandu su dar keturiais automobiliais, įskaitant krosoverius ir sedanus. Tai atitinka platesnę „Volkswagen“ strategiją iki 2030 m. Kinijoje pristatyti 34 naujus modelius.