“Volkswagen” planuoja išplėsti elektromobilių asortimentą pristatydama naują modelį ID.1, kuris bus pigiausias bendrovės asortimente. Numatoma ID.1 kaina bus apie 20 000 eurų, todėl jis taps tokių modelių, kaip “Citroen e-C3″, “Renault Twingo” ir “Dacia Spring”, konkurentu. Šiuo žingsniu siekiama pritraukti platesnį pirkėjų ratą į elektromobilių segmentą ir įveikti aukštą kainą, kuri vis dar yra didelė kliūtis daugeliui vartotojų.
Šiuo metu pigiausias “Volkswagen” elektromobilis yra ID.3, tačiau jo kaina, net ir bazinės versijos, prasideda nuo 35 990 eurų. Tai gerokai daugiau nei konkurentų biudžetinių modelių kaina. Tikimasi, kad ID.1 bus “e-Up” įpėdinis, tačiau jis bus sukurtas ant naujos “MEB Entry” elektrinės platformos, kuri specialiai sukurta siekiant sumažinti kompaktiškų elektromobilių gamybos sąnaudas.
Ši platforma užtikrins paprastesnę konstrukciją, mažesnę bateriją ir priekinių ratų pavarą, o tai gerokai sumažins sąnaudas. Tikėtina, kad, palyginti su planuojamu ID.1 modeliu, jis turės mažesnę bateriją ir ne tokį galingą elektros variklį, todėl jo kaina bus dar mažesnė.
Dizaino požiūriu ID.1 bus kompaktiškesnis ir galbūt žaismingesnės išvaizdos, taip pabrėžiant jo prieinamumą. Dėl elektromobiliams būdingo trumpo variklio dangčio automobilis galės pasiūlyti erdvų saloną, o jo išorės matmenys bus kompaktiški. Tačiau bazinė versija, kainuojanti 20 000 eurų, greičiausiai bus minimaliai įrengta, o pirkėjai, norintys daugiau funkcijų, galės rinktis brangesnes komplektacijas.
Iki 2027 m., kai rinkoje pasirodys “ID.1”, “Volkswagen” taip pat gali pradėti gaminti panašius “Škoda” ir “Cupra” markių modelius, sukurtus remiantis ta pačia platforma, ir taip dar labiau išplėsti įperkamų elektromobilių pasirinkimą šiame segmente.