Gali būti, kad „Volkswagen“ uždarys dar vieną gamyklą, šį kartą Kinijoje – didžiausioje bendrovės rinkoje. Nors Kinija yra didžiausia „Volkswagen“ rinka, vietiniai elektrinių transporto priemonių gamintojai pamažu keičia konkurentus.
Dėl sulėtėjusios paklausos „Volkswagen“ ir jos Kinijos bendros įmonės partnerė „SAIC Motor“ planuoja uždaryti gamyklą arba sulėtinti gamybą. Remiantis nauju „Bloomberg“ pranešimu, „SAIC Volkswagen“ ruošiasi uždaryti Nankino gamyklą. Su situacija susipažinę šaltiniai teigė, kad tai gali įvykti jau kitais metais.
Gamykloje gaminami „Volkswagen Passat“ automobiliai ir kelios „Škoda“, o jos metinis pajėgumas siekia iki 360 000 automobilių. SAIC Volkswagen jau sustabdė gamybą vienoje gamykloje, o antroji lėtina gamybą ir gali būti uždaryta.
Kai kurie šaltiniai teigė, kad Ningbo gamykloje, kurioje gaminami „Škoda“ modeliai, gamyba sustabdyta keliems mėnesiams ir taip pat gali būti uždaryta.
Kol kas „Volkswagen” tikisi sustabdyti pardavimų nuosmukį bendradarbiaudama su vietiniais automobilių gamintojais, tokiais kaip „XPeng” ir „SAIC”, kad Kinijos pirkėjams pateiktų konkurencingesnius modelius.
„Volkswagen” problemos kyla ne tik Kinijoje. Bendrovė taip pat patiria sunkumų savo šalies rinkoje. Pirmą kartą per 87 metų istoriją „Volkswagen“ svarsto galimybę uždaryti gamyklą Vokietijoje. Vyriausiasis finansų direktorius Arno Antilitzas teigė, kad problema yra pertekliniai pajėgumai, nes europiečiai perka mažiau automobilių.
O kur sustos?