Volkswagen paskelbė apie legendinio Polo modelio gamybos Europoje pabaigą. Per 40 metų Pamplonos (Ispanija) gamykloje buvo pagaminta 8,4 mln. šių kompaktiškų automobilių. Nuo šiol „Polo“ gamyba bus tęsiama tik gamykloje Kariesoje, Pietų Afrikos Respublikoje. Polo gamybos nutraukimas taikomas tik europinei Polo versijai.
Nepaisant pastaraisiais metais sumažėjusių pardavimų, „Polo“ išlieka svarbus „Volkswagen“ modelis. Per pirmuosius 8 2024 m. mėnesius buvo parduota daugiau kaip 90 000 automobilių, o tai leido modeliui užimti 8 vietą tarp populiariausių automobilių Europoje. Tačiau augantis krosoverių, tokių kaip „T-Roc“, populiarumas pamažu išstumia „Polo“ iš rinkos.
Gamykla Pamplonoje darbo nepraras – joje ir toliau bus gaminami „T-Cross“ ir „Taigo“, o nuo 2026 m. bus pradėti gaminti du nauji elektriniai krosoveriai: vienas – „Volkswagen“ prekės ženklo, kitas – „Škoda“ prekės ženklo. Abu modeliai bus kuriami ant sutrumpintos priekiniais ratais varomos MEB platformos.
Volkswagen ID. 2 visas visureigis bus pozicionuojamas žemiau ID.3. Jo hečbeko versija bus gaminama Martorella gamykloje kartu su susijusiu Cupra Raval modeliu. Škoda elektrinis krosoveris, pavadintas Epiq, kainuos apie 25 000 eurų. Atrodo, kad įperkamų automobilių su tradiciniais vidaus degimo varikliais era pamažu baigiasi.
Polo iš rinko ištūmė T-Crosso ne T-Roc