Daugelis naudotojų pradėjo skųstis dėl „YouTube“: paleidus vaizdo įrašą su įjungtu skelbimų blokatoriumi pirmiausia rodomas juodas ekranas, o po to – pats vaizdo įrašas.
Iš pradžių naudotojai manė, kad tai klaida, tačiau paaiškėjo, kad „YouTube“ bando naują skelbimų pateikimo technologiją. Ši technologija nustato, ar naršyklėje įjungtas skelbimų blokatorius. Jei reklamos blokatorius įjungtas, vaizdo įrašų talpinimo paslauga nelėtina vaizdo įrašo, bet vietoj reklamos rodo juodą ekraną (trukmė apie 1 minutė).
Juodas ekranas rodomas 1 minutę, ir tik tada pradedamas rodyti vaizdo įrašas. Šį reiškinį pastebi ne visi naudotojai, o tai rodo, kad „YouTube“ testuoja, o ne visiškai diegia šią technologiją.
Portalo „Android Police“ duomenimis, „YouTube“ nustojo tiesiogiai kovoti su reklamos blokatoriais. Vietoj to reklama apibrėžiama kaip vaizdo įrašo dalis, todėl blokatorius neišjungia reklamos, bet paveikia dalį vaizdo srauto rodydamas juodą ekraną.