Kompanija „OpenAI“ pristatė „SearchGPT“ – dirbtinio intelekto paieškos variklio prototipą, kuriame pateikiami „greiti ir savalaikiai atsakymai“ kartu su „aiškiais ir tinkamais šaltiniais“.
Šiuo metu „SearchGPT“ prieinama nedidelei vartotojų ir leidėjų grupei, o „OpenAI“ ieško atsiliepimų apie produktą. Prototipas yra laikinas, tačiau „geriausios“ funkcijos ateityje bus integruotos į „SearchGPT“.
Bendrovė „OpenAI“ sukūrė „SearchGPT“, siekdama sujungti pokalbio galimybes su realiuoju laiku iš interneto gaunama informacija, kuri, pasak bendrovės, gali padėti greičiau ir lengviau rasti reikiamą informaciją. SearchGPT gali atsakyti į klausimus naudodama naujausią informaciją iš interneto. Į tolesnius klausimus „SearchGPT“ gali atsakyti dialogo režimu, pateikdama bendrą kontekstą su kiekviena papildoma užklausa.
We’re testing SearchGPT, a temporary prototype of new AI search features that give you fast and timely answers with clear and relevant sources.
We’re launching with a small group of users for feedback and plan to integrate the experience into ChatGPT. https://t.co/dRRnxXVlGh pic.twitter.com/iQpADXmllH
— OpenAI (@OpenAI) July 25, 2024
Bendrovė „OpenAI“ teigia, kad ji yra įsipareigojusi kurti „klestinčią leidėjų ir kūrėjų ekosistemą“ ir nori padėti naudotojams rasti leidėjų svetaines. Į „SearchGPT“ pateikiamus atsakymus yra integruotos vardinės atribucijos ir nuorodos, kad naudotojai žinotų, iš kur gauta informacija, taip pat šoninė juosta su papildomomis nuorodomis į šaltinius.
Leidėjai gali kontroliuoti, kaip jie rodomi „SearchGPT“, tačiau „OpenAI“ teigia, kad „SearchGPT“ yra „apie paiešką“ ir nėra susijusi su generatyvinio dirbtinio intelekto modelių mokymu. Svetainės gali būti rodomos paieškos rezultatuose, net jei jos atsisakė generatyvinio dirbtinio intelekto mokymo.