Prekybos tinklas „Rimi Lietuva” paskelbė apie „Daktariška Premium” virtos dešros, pagamintos UAB „Mažeikių mėsinė” susigrąžinimą iš vartotojų. Ši žinia sukėlė nemažai klausimų ir nerimo tarp vartotojų. Tad kas iš tiesų nutiko ir ką svarbu žinoti?
Kokia problema su „Daktariška Premium” dešra?
Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba nustatė, kad minėtoje dešroje yra per mažas baltymų be kolageno kiekis. Tai reiškia, kad produktas neatitinka jam keliamų kokybės reikalavimų ir gali būti laikomas nekokybišku.
Kokių veiksmų imasi „Rimi Lietuva”?
„Rimi Lietuva” reagavo operatyviai ir nuo lapkričio 14 d. iki lapkričio 27 d. vykdo galimai nekokybiškos dešros pašalinimą iš rinkos ir jos susigrąžinimą iš vartotojų. Visi, įsigiję „Daktariška Premium” dešrą su tinkamumo vartoti terminu 2024-12-17, raginami ją grąžinti į bet kurį „Rimi” prekybos centrą. Pateikus pirkimo čekį, pinigai už pirkinį bus grąžinti.
Ką svarbu žinoti vartotojams?
- Patikrinkite tinkamumo vartoti terminą: Problema liečia tik „Daktariška Premium” dešrą, kurios tinkamumo vartoti terminas yra 2024-12-17.
- Grąžinkite dešrą: Jei įsigijote šią dešrą, nedelsdami grąžinkite ją į artimiausią „Rimi” parduotuvę.
- Išsaugokite pirkimo čekį: Norint atgauti pinigus už pirkinį, būtina pateikti pirkimo čekį.
Jei turite klausimų, skambinkite „Rimi” klientų aptarnavimo linija telefonu 8 800 29 000.
Kodėl svarbu kontroliuoti maisto produktų kokybę?
Maisto produktų kokybės kontrolė yra nepaprastai svarbi visuomenės sveikatai užtikrinti. Nekokybiški maisto produktai gali sukelti įvairių sveikatos problemų, tokių kaip apsinuodijimas maistu, alerginės reakcijos ar virškinimo sutrikimai.
Baltymų kiekis maisto produktuose yra vienas iš svarbiausių rodiklių, lemiančių jų maistinę vertę. Baltymai yra būtini organizmo augimui, vystymuisi ir ląstelių atsinaujinimui. Nepakankamas baltymų kiekis maiste gali sukelti nuovargį, silpnumą, raumenų masės mažėjimą ir kitas sveikatos problemas.
Šis atvejis su „Daktariška Premium” dešra parodo, kad maisto sauga yra svarbus visuomenės rūpestis. Tik bendromis pastangomis – gamintojų, prekybininkų, valstybinių institucijų ir vartotojų – galime užtikrinti, kad mūsų maistas būtų saugus ir kokybiškas.