Analitinės bendrovės „CINNO“ duomenimis, 2024 m. rugpjūtį „Huawei“ vėl tapo Kinijos išmaniųjų telefonų rinkos lydere. Tokį rezultatą bendrovė pasiekė pirmą kartą per pastaruosius 46 mėnesius.
Kinijos rinkoje „Huawei“ užima 17,5 proc. Bendrovės siuntų apimtis per metus padidėjo 7,7 % ir viršijo 140 mln. vienetų ribą, sakoma pranešime.
Analitikai pažymi, kad didelę „Huawei“ produktų paklausą didžiausioje pasaulyje išmaniųjų telefonų rinkoje turi tiek flagmanų serijos („Mate“ ir „Pura“), tiek inovatyvūs modeliai, pavyzdžiui, trigubai sulankstomas „Mate XT“ – jį iš anksto užsisakė daugiau nei šeši milijonai vartotojų.
Kinija išlieka didžiausia „Huawei“ rinka, kuriai tenka apie 89 proc. pasaulinių bendrovės pardavimų. O visa Kinijos išmaniųjų telefonų rinka šiemet rodo stabilų augimą.