Pasak „Canalys“ analitikų, trečiąjį šių metų ketvirtį Indijos išmaniųjų telefonų rinkoje pirmavo „Vivo“. Vivo“ išmaniųjų telefonų siuntos pasiekė 9,1 mln. vienetų ribą, todėl šis prekės ženklas užsitikrino 19 proc. rinkos. Antroje vietoje liko „Xiaomi“ – 7,8 mln. išmaniųjų telefonų siuntų ir 17 proc. rinkos dalis.
Ir tik trečioje vietoje yra „Samsung“ – Korėjos bendrovės išmaniųjų telefonų siuntos Indijos rinkai trečiąjį šių metų ketvirtį sudarė 7,5 mln. vienetų ir užėmė 16 proc. rinkos dalį. Palyginti su 2023 m. trečiuoju ketvirčiu, „Samsung“ išmaniųjų telefonų tiekimas sumažėjo 4 proc. Tuo pat metu „Vivo“ išmaniųjų telefonų siuntos padidėjo 26 %, „Xiaomi“ išmaniųjų telefonų – 3 %.
Įdomu tai, kad „Samsung“ praranda pozicijas augančioje rinkoje: 2024 m. trečiąjį ketvirtį Indijos vidaus rinkai iš viso buvo pristatyta 47,1 mln. išmaniųjų telefonų – 9 proc. daugiau nei 2023 m. trečiąjį ketvirtį.
Ar šis turinys buvo naudingas?
Rado palyginimą su skurdžių šalimi