Laikraštis „New York Post“ pasidalijo įdomiu tyrimu apie išmaniųjų telefonų „iPhone“ ir „Android“ naudotojus. Tyrimą atliko bendrovė „All About Cookies“, kuri norėjo išsiaiškinti, kokią įtaką asmeniniam gyvenimui ir socialiniams ryšiams turi pirmenybė tam tikram prekės ženklui.
Taigi 22 % „iPhone“ savininkų prisipažino, kad iš aukšto žiūri į „Android“ įrenginių savininkus, o daugiau nei 23 % niekada nesusitiktų su tokiais žmonėmis. 31 proc. vyrų ir 16 proc. moterų teigė, kad nenorėtų užmegzti romantiškų santykių su žmogumi, turinčiu „Android“ įrenginį.
Tyrimas „All About Cookies“ taip pat parodė, kad 52 proc. tų, kurie pirmenybę teikia „Android“, dėl savo įrenginių buvo išjuokti, o 36 proc. buvo rimtai smerkiami. Apie 30 proc. apklaustųjų netgi svarstytų galimybę pereiti nuo „Android“ prie „iOS“ vien tam, kad iš jų daugiau nebūtų tyčiojamasi.
Komentuodamas apklausos rezultatus NY Post pažymėjo, kad diskriminacija dėl prietaisų ir prekės ženklų vis dar yra problema. Ką jau kalbėti, nors pati „Googlе“ ne kartą kaltino „Apple“, kad ši tyčiojasi iš „Android“ savininkų dėl savo žinučių spalvos.
Neseniai paskelbtoje CIRP analitikų ataskaitoje teigiama, kad „Android“ naudotojų, pereinančių į „iPhone“, skaičius pasiekė penkerių metų aukštumas. Tuo pat metu vartotojai dažniausiai renkasi senesnius „iPhone 13“, „iPhone 14“ ir „SE“, ignoruodami 15-ąją liniją.