Jei pastaruoju metu „Apple“ įrenginiuose susidūrėte su sunkumais naršydami internete, esate ne vieni. Dėl „iCloud Private Relay“ sutrikimo gali būti sulėtėjęs veikimas arba paslauga gali būti neprieinama.
Kompanija „Apple“ patvirtino sutrikimą savo sistemos būsenos puslapyje. Pasak bendrovės, sutrikimas prasidėjo apie 21:34 Lietuvos laiku.
Tiems, kurie nežino, „iCloud Private Relay“ visas jūsų interneto užklausas siunčia per dvi atskiras saugias interneto retransliacijas, kurių vieną valdo „Apple“, o kitą – trečioji šalis. Antroji relė reiškia, kad net „Apple“ nežino, kas yra vartotojai ir kokiose svetainėse jie lankosi.
Tačiau kadangi „iCloud Private Relay“ stebi interneto užklausas, sutrikimas gali turėti įtakos naudotojų interneto patirčiai.
Kompanija „Apple“ žino apie sutrikimą ir stengiasi jį pašalinti. Kol kas, jei naršydami internete susiduriate su problemomis, rekomenduojame „iCloud Private Relay“ išjungti „iCloud“ nustatymuose.
Verta paminėti, kad „iCloud Private Relay“ yra „iCloud+“ prenumeratos dalis. Ši funkcija neprieinama nemokamų „iCloud“ naudotojams.