„Coca-Cola“ rinkodaros specialistai nusprendė žengti koja kojon su laiku ir savo legendinę naujametinę reklamą „Atostogos ateina pas mus“ perdažė naudodami neuroninius tinklus. Tačiau interneto vartotojams šis pasirodymas nepatiko.
Dirbtinio intelekto darbas beveik kadras po kadro atkartoja kultinę reklamą. Javieras Meza, „Coca-Cola Europe“ rinkodaros direktorius, „ Marketing Week“ sakė, kad komanda iš pradžių neturėjo tikslo naudoti dirbtinį intelektą. Bendrovė norėjo kuo labiau modernizuoti klasikinę reklamą ir iš visų variantų apsistojo ties neuroninių tinklų tema.
Vargu ar bendrovė tikėjosi tokios visuomenės reakcijos. Twitter vartotojai reklamą sutiko, švelniai tariant, neigiamai:
„Beprotiška, kad ši bendrovė tiesiogine to žodžio prasme padarė Kalėdų Senelį raudoną, nes tokios ikoniškos buvo jų reklamos, o dabar jie tiesiog gamina šlamštą“.
„Tai taip šaunu, kad dabar viskas tiesiog šlykštu“.
„Esą su „Coca-Cola“ biudžetu tai yra *absoliuti technologijų viršūnė*, o vis tiek atrodo taip, lyg žiūrėtum scenas iš „Poliarinio ekspreso“, kai ištinka didžiulis insultas, lol“.
Internete pastebėtos klasikinės neuroninių tinklų vaizdo įrašų problemos: vaizdo artefaktai, nerealumas ir ekrane vykstančių įvykių padrikumas.
Kviečiame patiems įvertinti šią reklamą: