Pasak naujienų agentūros „Reuters”, Japonijos prekės ženklas buvo priverstas žengti tokį rimtą žingsnį dėl sumažėjusio pelno antrąjį šių metų ketvirtį. Pirmiausia gamintojo modelių pardavimai sumažėjo JAV rinkoje.
Taikydama nuolaidas „Nissan” bandė padidinti savo automobilių pardavimus JAV mažėjant paklausai. Pagrindinė problema yra ta, kad šios markės modelių gamoje JAV rinkoje nėra hibridinių automobilių. Tuo aktyviai naudojasi pagrindiniai konkurentai „Toyota” ir „Honda”.
Dėl sumažėjusių pardavimų „Nissan” vadovybė nusprendė sumažinti automobilių gamybą savo gamykloje Kiūšiū, Japonijoje, iki 25 000 vienetų. Pavyzdžiui, šių metų liepą automobilių gamintojas pagamino tik dešimt tūkstančių Rogue eksporto krosoverių. Anksčiau mėnesio apimtys buvo dvigubai didesnės.