Lenkijos konkurencijos ir vartotojų apsaugos tarnyba (UOKiK) skyrė 106,6 mln. zlotų (apie 27,3 mln. JAV dolerių) baudą „PayPal Europe“.
Bauda skirta už tai, kad bendrovė nepateikė vartotojams aiškių paaiškinimų apie veiklos rūšis, už kurias jie gali būti nubausti. UOKiK teigimu, draudžiamų veiksmų aprašymas buvo pernelyg miglotas, todėl vartotojai negalėjo suprasti, kokie veiksmai yra draudžiami ir kokios pasekmės gali kilti tokiais atvejais.
„PayPal“ taisyklės yra pernelyg bendros, todėl jas sunku suprasti. Vartotojas negali tiksliai žinoti, kokie veiksmai laikomi draudžiamais ir kokios sankcijos gali būti taikomos. Tai suteikia „PayPal“ galimybę savarankiškai nuspręsti, ar vartotojas pažeidė taisykles ir kokią bausmę taikyti, pavyzdžiui, blokuoti lėšas sąskaitoje“, – sakė UOKiK pirmininkas Tomaszas Chrostny.
Sprendimas nėra galutinis ir „PayPal“ gali jį apskųsti teismui.
„PayPal“ yra įsipareigojusi sąžiningai elgtis su savo klientais ir teikti jiems aiškią ir skaidrią informaciją. Tyrimo metu bendradarbiavome su UOKiK ir šiuo metu nagrinėjame šį sprendimą. Kaip pažymėjo UOKiK, sprendimas dar nėra galutinis ir gali būti apskųstas“, – sakoma bendrovės pareiškime.