Kainų palyginimų portalo „Pricer.lt“ birželio mėn. paskelbtas žinomų prekių ženklų krepšelio kainų reitingas rodo, kad e. parduotuvė „Rimi.lt“ savo krepšelio kainą sumažino net 6,67 Eur ir užėmė pirmąją vietą tarp visų prekybos tinklų. Nuo jos nedaug atsilieka fizinės „Rimi“ parduotuvės, kuriose krepšelio kaina sumažėjo 5,97 Eur ir užėmė antrą vietą. O slapto pirkėjo ir rinkos tyrimų bendrovės „SeeNext“ atliktame tyrime išsiskiria mėsos produkcijos kainos, kurios žemiausios taip pat „Rimi“: šios kategorijos prekių krepšelio kaina prekybos tinkle siekia 4,04 Eur.
„Džiaugiamės galėdami savo pirkėjams užtikrinti žemiausias žinomų prekių ženklų krepšelio kainas. „Rimi“ parduotuvių lentynose kasdien galima rasti platų bei šviežią produktų asortimentą, atitinkantį įvairius pirkėjų poreikius. Mūsų įsipareigojimas – užtikrinti mažą kainą – nesumažina siūlomų produktų kokybės. Priešingai, stengiamės pateikti geriausius produktus už tokias kainas, kurios atitiktų visų pirkėjų poreikius. Be to, daug dėmesio skirdami efektyvumui, visuomet stengiamės užtikrinti, kad mūsų asortimentas būtų ir kokybiškas, ir šviežias, ir nebrangus“, – sako „Rimi Lietuva“ generalinis direktorius Vaidas Lukoševičius.
Ketvirtus metus iš eilės išlieka lyderiais
Šių metų gegužę UAB „Slapto pirkėjo tyrimai“, bendradarbiaudama su „Dive Lietuva“, atliko tyrimą, kurio metu buvo vertinama didžiųjų maisto prekybos tinklų Lietuvoje aptarnavimo kokybė. Tyrimas atliktas didžiuosiuose miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje, imituojant realius klientų elgesio scenarijus. Jo metu buvo tikrinami uždaro svėrimo skyriaus, parduotuvės salės ir kasos darbuotojai per 50 apsilankymų.
Jau ketvirtus metus iš eilės prekybos tinklas „Rimi“ aukščiausios aptarnavimo kokybės kategorijoje buvo įvertintas geriausiai ir užėmė pirmąją vietą. Aukštus balus lėmė puikūs uždarų skyrių, prekybos salės darbuotojų ir kasininkų aptarnavimo rezultatai, palyginti su kitais prekybos tinklais.
„Esame labai dėkingi savo darbuotojams – jie yra sektinas pavyzdys, kaip dirbti ir bendrauti su pirkėjais, išlaikyti motyvaciją bei puikiai atlikti savo darbą nepaisant išorės veiksnių. Ekonominis sulėtėjimas pakeitė pirkėjų elgseną – dabar jie atidžiau skaičiuoja išlaidas, daugiau dėmesio skiria produktų kainoms, ieško nuolaidų ir pigesnių prekių. Suprantame, kad šiuo metu pirkėjai yra itin jautrūs kainoms, todėl siekiame jiems suteikti geriausius pasiūlymus. Be to, stengiamės taupyti ne tik pirkėjų pinigus, bet ir laiką, kad jiems nereikėtų vaikščioti po skirtingus prekybos tinklus, ieškant pigesnių prekių, – viską gali rasti pas mus“, – teigia V. Lukoševčius.
Pirmauja pagal Verslo reputacijos indeksą
Slapto pirkėjo apklausos rezultatai sutampa ir su Verslo reputacijos indekso, kurį kasmet vertina tyrimų bendrovė „Civitta“ bei jos partneriai, rezultatais. Remiantis šiuo indeksu, prekybos tinklas „Rimi“ patenka tarp geriausią reputaciją turinčių mažmeninės prekybos maisto produktais įmonių.
„Mūsų taikomi aukšti aptarnavimo standartai užtikrina, kad kiekvienas apsipirkimas būtų sklandus, efektyvus ir malonus. Nesvarbu, ar tai būtų kruopštus šviežių produktų tvarkymas, ar greitas lentynų papildymas, ar draugiškas bendravimas su pirkėjais – siekiame, kad kiekvienas apsilankymas „Rimi“ būtų teigiama ir maloni patirtis. Skirdami didelį dėmesį šioms detalėms, siekiame sukurti aplinką, kurioje apsipirkimas būtų maloni mūsų klientų dienos dalis“, – pažymi prekybos tinklo Lietuvoje vadovas.
*Slapto pirkėjo ir rinkos tyrimų bendrovės „SeeNext“ atliktas tyrimas atskleidė, kad liepos mėn. pigiausių mėsos produktų galima įsigyti būtent prekybos tinklo „Rimi“ parduotuvėse. Be to, birželio mėn. atliktas „Pricer.lt“ tyrimas atskleidė, kad „Rimi“ krepšelis yra pigiausias tarp populiariausių prekių. O gegužės mėn. atlikto UAB „Slapto pirkėjo tyrimai“ ir „Dive Lietuva“ atliktas tyrimas patvirtino, kad „Rimi“ aukščiausios aptarnavimo kokybės kategorijoje išlaiko lyderiaujančią poziciją ketvirtus metus iš eilės.