Automobilio pirkimas – tai ne tik transporto priemonės įsigijimas, bet ir ryšio su prekės ženklu užmezgimas. Tikrąją automobilių gamintojo sėkmę lemia ne tik pardavimai, bet ir tai, kiek klientai yra patenkinti ir ar jie norėtų dar kartą įsigyti šio prekės ženklo automobilį. Šiame straipsnyje apžvelgsime penkias automobilių markes, pelniusias didžiausią klientų lojalumą automobilių pramonėje.
Mini
Klientų, kurie pirktų dar kartą, procentinė dalis: 77%.
Savo klientų meilę „Mini” pelnė dėl tvarumo ir unikalaus dizaino automobilių. Nors jie nėra lyderiai konkrečiose kategorijose, pavyzdžiui, komforto ar ekonomiškumo, „Mini” išlieka neprilygstami vairavimo malonumo ir patikimumo srityse.
BMW
Klientų, kurie pirktų dar kartą, procentinė dalis: 76%
BMW garsėja technologiškai pažangiais automobiliais, kuriuose dera komfortas ir našumas. Turėdama įvairią modelių gamą ir aukštą klientų pasitenkinimo lygį, BMW ir toliau traukia vairuotojų dėmesį.
Porsche
Klientų, kurie pirktų dar kartą, dalis proc: 76%
Porsche garsėja savo sportiniais automobiliais, kurių kiekvienas atlieka ypatingą vaidmenį. Derindama našumą ir komfortą, „Porsche” užkariavo vairuotojų širdis ir tapo viena paklausiausių markių.
Genesis / Hyundai
Klientų, kurie pirktų dar kartą, dalis proc: 73%
Genesis siūlo prabangius automobilius už prieinamą kainą ir pranoksta daugelio vairuotojų lūkesčius. Dėl kokybės, patikimumo ir stiliaus derinio „Genesis” tapo viena patraukliausių markių rinkoje.
Lexus
Klientų, kurie pirktų dar kartą, dalis proc: 73%
Lexus garsėja savo patikimumu ir kokybe. Turėdamas platų modelių asortimentą ir nuolatinį įsipareigojimą diegti naujoves, „Lexus” išlieka viena geidžiamiausių markių tarp vairuotojų.