Kai kurie „Apple Vision Pro” naudotojai pranešė, kad priekiniame stikle atsirado įtrūkimų nosies tiltelio srityje.
Visi naudotojai paliko „Apple Vision Pro” prijungtą prie įrenginio baterijos. Kai kurie mano, kad problema gali būti susijusi su ausinių įkrovimu su uždėtu minkštu dėklu, dėl kurio stiklas gali perkaisti. Dėl to esą atsiranda įtrūkimų silpniausioje stiklo vietoje.
Kai „AppleInsider” dėl šios problemos susisiekė su „Apple” palaikymo tarnyba, buvo pasakyta, kad už remontą teks sumokėti 300 JAV dolerių „AppleCare” franšizę. Jei vartotojas nesinaudotų „AppleCare”, jam tektų sumokėti 800 JAV dolerių.
Susirūpinimą kelia tai, kad įtrūkimas atsiranda toje pačioje visų paveiktų ausinių vietoje. „Apple” kol kas nekomentavo šio klausimo ir gali būti, kad bendrovė ir toliau tylės šiuo klausimu, nebent tokių pranešimų ims daugėti.
Pasak „AppleInsider”, nukentėję naudotojai turėtų susisiekti su „Apple” palaikymo tarnyba ir paprašyti, kad jų atvejis būtų perkeltas į aukštesnį lygį, siekiant paspartinti galimo įrenginio defekto tyrimą.
Jei paaiškės, kad tai plačiai paplitusi problema, „Apple” gali būti priversta sukurti specialią remonto programą šiai problemai spręsti.