Galvojate apie naudotą BMW X3 G01? Verta žinoti kas jame dažniausiai genda

4 Min Read

G01 kėbulo BMW X3, ir kiti šiuolaikiniai šios markės atstovai, reikalauja griežtai laikytis techninės priežiūros intervalų, naudoti aukštos kokybės atsargines dalis, o jo priežiūra yra gana brangi. Tačiau šis modelis pasižymi tam tikromis išskirtinėmis savybėmis.

Trečiosios kartos BMW X3 yra daug priežiūros reikalaujantis, sudėtingas , dažniausiai su 2 litrų darbo tūrio varikliais, turbina ir tiesioginiu įpurškimu. Galimų problemų yra daug, tačiau galime patarti, kokią versiją pasirinkti, kad vėliau netektų nusivilti.

Trečiosios kartos BMW X3

2017 m. buvo pristatytas trečiosios kartos BMW X3 modelis BMW G01. Anksčiau BMW visame pasaulyje pardavė 1,5 mln. vienetų dviejų ankstesnių šio modelio kartų. Trečiosios versijos matmenys primena pirmąjį BMW X5, o iš priekio net sunku atskirti X3 nuo X5, kas erzina senesnio modelio savininkus.

BMW X3 G01 vis dar gaminamas. Jis gaminamas JAV ir Pietų Afrikos Respublikoje. Automobilių galios diapazonas svyruoja nuo 150 AG sDrive18d iki 510 AG M Competition versijoje. Dauguma modelių turi 4×4 pavarą (xDrive), tačiau bazinis 20i/184 AG benzininis gali būti ir su galinių ratų pavara (sDrive). Dyzelinis 18d/150 AG variklis turi tik galinių ratų pavarą.

Trečiosios kartos BMW X3 yra didelis automobilis su erdvia antrąja eile ir talpia bagažine (550-1600 litrų bazinėse versijose). Tačiau verta prisiminti, kad su standartine pakaba (galima rinktis ir aktyviąją) automobilis turi gana standų važiuoklės nustatymą, kuris patiks ne visiems. Tačiau dar svarbiau naudoto automobilio atveju yra jo techniniai gedimai.

BMW X3 varikliai

Praėjusio dešimtmečio pradžioje BMW nesisekė su 4 cilindrų varikliais: didesnių ir mažesnių problemų kilo tiek su benzininiais, tiek su dyzeliniais agregatais. Be to, paaiškėjo, kad dėl nevykusios įrangos konstrukcijos gali kilti rimtų problemų su dyzeliniais varikliais. Ir dauguma BMW X3 G01 versijų yra paremtos R4 varikliais, ir tik kelios turi eilinius šešių cilindrų variklius. Ar tai nėra problema?

Iš tiesų BMW X3 G01 nebeturi dviejų litrų agregatų, kurie vadinami didelės rizikos varikliais – N2 (benzininiai) ir N47 (dyzeliniai). Juos pakeitė nauja modulinių variklių serija – B48 (benzininis) ir B47 (dyzelinis), kurie, nepaisant didelio sudėtingumo, iki šiol pasirodė esą patvarūs. Girdėjome apie problemas, susijusias su alkūninio veleno skriemuliu (20d) ir generatoriumi. Taip pat yra buvę to paties variklio turbokompresoriaus gedimų, tačiau jie nėra dažni. Dyzelino kietųjų dalelių filtrai taip pat gali sukelti problemų.

Verta pridurti, kad nors alyvos keitimo laiką nustato , nereikėtų juo pasikliauti. Geriau šią procedūrą atlikti bent kas 15 tūkst. kilometrų ar net kas 10 tūkst. kilometrų.

Ar BMW X3 turi chroniškų problemų?

BMW X3 iš esmės turi tik gerą kompiuterį. Elektroninių komponentų čia tiek daug, kad problemų išvengti neįmanoma. Tačiau įdomu, kad jos nėra dažnos. Kartais užsimena apie problemas, susijusias su įvažiavimo be raktelio sistema, kai kurie pasakoja apie vairuotojo pagalbinių sistemų veikimo anomalijas (problemos su kameromis), elektrinio stoglangio užstrigimą, multimedijos sistemos užstrigimą ir pan.

BMW X3 taip pat pasitaiko įvairių savininką trikdančių garsų. Pasitaiko, kad stuksena vairo kolonėlė (tai buvo dažna antros kartos X3 problema, o trečioje kartoje nekalbama apie dažną šio elemento keitimą), keistus garsus gali skleisti amortizatoriai. Kitos problemos – girgždanti vairuotojo sėdynė ir rūkstantys priekiniai žibintai.

Kol kas BMW X3 G01 viskas klostosi gerai. Žinoma, antrinėje rinkoje parduodant tokį automobilį labai svarbi serviso istorija, tačiau dauguma siūlomų egzempliorių ją turi. Rekomenduojame rinktis versiją su 2 l benzininiu varikliu – jis atrodo mažiau rizikingas variantas nei dyzelinis.

Share This Article
KAIPKADA.LT portalo straipsnių autorius ir specialistas darbo bei verslo srityse. Taip pat domiuosi namų statyba ir nekilnojamuoju turtu. Susisiekti galite el. paštu: adomas@kaipkada.lt, bendras redakcijos telefonas: +370 695 72614
Leave a comment

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Išeiti iš AMP versijos