„Google“ pradeda „panikuoti“, todėl bando prisotinti savo paieškos variklį funkcijomis, pagrįstomis DI (dirbtiniu intelektu). Be to, įmonė dirba su visiškai nauja paieškos sistema – bendravimas su ja bus panašesnis į dialogą su žmogumi. Panaši informacija buvo paskelbtą „The New York Times“ pranešime.
Anot žurnalistų, „Google“ darbuotojai buvo šokiruoti, kai anksčiau kovo mėnesį sužinojo, kad „Samsung“ planuoja pakeisti „Google“ į „Microsoft“ „Bing“ kaip numatytąjį savo įrenginių paieškos variklį.
Be reputacijos praradimo, „Google“ taip pat praranda ir dalį pinigų: sutartis su „Samsung“ jai atneša daugiau nei 3 mlrd. USD per metus. Bendrovė taip pat baiminasi, kad „Apple“ greitai juos paliks, o jų sutartis dar brangesnė – 10 mlrd. kasmet.
Speciali komanda
„Google“ sukūrė specialią komandą dirbtiniam intelektui integruoti į paiešką po pirmųjų „ChatGPT“ naujienų 2023 m. pradžioje. Dabar įmonė daugiausiai pastangų deda šia kryptimi, tačiau ji toli gražu nėra lyderė.
Tikimasi, kad atnaujinta dirbtiniu intelektu paremta paieškos sistema bus pristatyta I/O 2023 konferencijoje šių metų gegužę, o viešas pristatymas kai kuriems JAV vartotojams įvyks rudenį.
„Google“ pralaimi „chatbot“ lenktynes
Dirbtinio intelekto konkurentai, tokie kaip atnaujintas „Bing“ su integruotu „ChatGPT“, greitai tampa didžiausia grėsme „Google“ paieškos verslui per 25 metus. Naudojant naujausią „Windows 11“ naujinimą, atnaujintas paieškos variklis su integruotu pokalbių robotu buvo integruotas tiesiai į užduočių juostą.
Reaguodama į „ChatGPT“, „Google“ pristatė savo „Bard“ pokalbių robotą, tačiau tai nieko nenustebino. Bendrovės AI vis dar atsilieka nuo OpenAI, o paslauga prieinama tik ribotam vartotojų skaičiui. Ir ji daro klaidų.