“Xiaomi” su flagmanu “Xiaomi 14” uždirbo rekordines pajamas – 625 mln. juanių (apie 82 mln. EUR). Spalio pabaigoje pristatyta “Xiaomi 14” serija suvaidino lemiamą vaidmenį šioje sėkmėje, dominuodama tiek pardavimuose, tiek pajamose tarp naujų išmaniųjų telefonų. Bendrovė taip pat įtvirtino lyderio poziciją pagal pardavimus tarp vietinių išmaniųjų telefonų prekės ženklų.
“Xiaomi” dominuoja “Tmall” “Super Brand Day” pardavimuose
“Xiaomi” pardavimai “Tmall” 2023 m.
Bendrovė “Xiaomi” išreiškė didelį dėkingumą už didžiulį savo klientų palaikymą ir entuziazmą, vertindama tai kaip bendrą pergalę ir stipraus ryšio su savo vartotojų baze ženklą. Akcijos “Double 11” metu “Xiaomi” rezultatai buvo puikūs – iki spalio 31 d. pabaigos jų bendra mokėjimų suma viršijo 10 mlrd. juanių (1,4 mlrd. JAV dolerių).
Įspūdingų pardavimo rodiklių pasiekė “Xiaomi 14” serija, ypač standartinis “Xiaomi 14” modelis. Per dešimt dienų nuo pateikimo rinkai buvo parduota daugiau kaip milijonas vienetų, o vidutinė dienos pardavimo apimtis siekė apie 100 000 vienetų. Be to, “Xiaomi 14” pasiekė naujus vidaus išmaniųjų telefonų pardavimo rekordus per pirmąsias keturias valandas nuo pirmojo pardavimo įvairiose interneto platformose, įskaitant “Tmall”, “JD.com”, “Douyin” ir “Kuaishou”.
Specialiojo leidimo “Xiaomi 14 Pro Titanium Special Edition” paklausa buvo didelė – jis buvo išparduotas per kelias sekundes nuo išleidimo, o tai rodo didelį vartotojų susidomėjimą šiuo specialiuoju leidimu. Tačiau “Xiaomi” taip pat susiduria su gamybos sunkumais, nes stengiasi patenkinti didžiulę “Xiaomi 14 Pro Titanium Special Edition” paklausą.