Deja, ne su visais žmonėmis galima užmegzti malonius ir tvirtus santykius. Jei darbe yra žmonių, su kurių nemėgstate, tai neigiamai veikia ir užduočių atlikimą, ir bendrą atmosferą kolektyve. Parengėme patarimų, kurie padės jums pagerinti santykius darbe ir sukurti jaukesnę aplinką.
Kompromisas
Jei jūsų santykiai su kolegomis įtempti, pasistenkite rasti kompromisą ir sutelkti dėmesį į bendrus tikslus. Nustatykite abipusių interesų sritis ir jomis remkitės bendradarbiaudami. Taip sukursite tvirtesnius darbinius santykius, nepaisant asmeninio priešiškumo.
Empatija
Svarbu suprasti kito asmens požiūrį ir stengtis suprasti jo motyvus. Atminkite, kad visi žmonės turi skirtingą patirtį ir požiūrius, kurie gali turėti įtakos tam tikriems sprendimams.
Atviras bendravimas
Atviras ir pagarbus bendravimas yra bet kokių santykių pagrindas. Svarbu nuoširdžiai išreikšti susirūpinimą dėl tam tikrų klausimų ar aplinkybių, išlaikant pagarbų toną. Venkite asmeninių išpuolių ir sutelkite dėmesį į užduotį.