Dėl konkurencijos greito maisto restoranų tinklas “McDonald’s” nusprendė patobulinti savo firminius pasiūlymus. Tapo žinoma, kad “McDonald’s” atliks daugiau nei 50 savo mėsainių receptų pakeitimų. Tai didžiausias pagrindinio meniu atnaujinimas per pastaruosius dešimtmečius.
Bendrovės sprendimą lėmė didėjanti konkurencija mėsainių rinkoje. Ypač iš aukštesnės klasės greitojo maisto tinklų.
Kokia padėtis “McDonald’s” tinkle?
2022 m. bendrovės pardavimai JAV išaugo 10,3 %, palyginti su 2,2 % “Burger King” ir 3,9 % “Wendy’s”. Taigi bendrovės pelnas buvo 6,2 mlrd. dolerių.
Dėmesys kokybei
Vadovybė nusprendė modernizuoti kai kurias pramonines technologijas, kurios ilgą laiką leido gaminti pigius, monotoniškus mėsainius.
Galime tai padaryti greitai, efektyviai ir saugiai, tačiau nebūtinai bus skanu. Todėl į tai, ką darome, norime įtraukti kokybę, – sako Chrisas Youngas, “McDonald’s” vyresnysis pasaulinės meniu strategijos direktorius.
Kas atsitiks su “Big Mac”?
Šiuo metu pokyčiai įgyvendinami JAV, būtent “Big Mac” recepte:
- du jautienos kepsneliai bus kepami mažesnėmis partijomis, kad iškeptų tolygiau;
- pridedamas specialus padažas;
- pakeistos salotos, sūris ir marinuoti agurkai, kad būtų šviežesni ir minkštesni;
- bandelė nuo šiol bus sviestinė “Brioche” su sezamo sėklomis.
Išbandęs naująją mėsainių versiją Australijoje, dabar “McDonald’s” ją pristato 13 460 vietų JAV, didžiausioje tinklo rinkoje. Kada šie pakeitimai pasieks Europą, kol kas nežinoma.
Taip pat skaitykite:
- Kaip patiems pasigaminti bulvytes, skanesnes nei McDonald’s restorane?
- Absoliutus sukrėtimas: mergina sužinojo, iš ko “McDonald’s” gamina jos mėgstamą saldžiarūgštį padažą