Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

NATO negali greitai dislokuoti karių karo su Rusijos Federacija atveju: „The Telegraph“ įvardijo priežastis

NATO nesugebės greitai reaguoti į Rusijos agresiją / Nuotr.: twitter.com/usnato
Kaipkada.lt

Rusijos agresijos atveju negalės greitai dislokuoti savo karių – trukdys biurokratinis vilkinimas pasienyje ir logistikos problemos, rašo „The Telegraph„.

Pažymima, kad atsiradus pirmiesiems Rusijos agresijos požymiams, NATO turės perkelti iki 500 tūkst. karių prie rytinių aljanso sienų. Ir tam, pažymi leidinys, geriausiai tinka senas posakis, kad „pėstininkai laimi mūšius, o – karus”.

Geležinkeliai yra pagrindinė tokios logistikos dalis: geležinkelio linijos yra greičiausias ir efektyviausias būdas pervežti didelį kiekį karinės įrangos ir transporto priemonių tarp šalių neuždarant kelių.

„Tačiau pajėgų perkėlimas per Europą susijęs su sudėtingu biurokratijos ir nestabilios infrastruktūros tinklu, o Vokietija tampa pagrindine kliūtimi abiejuose frontuose”, – rašoma leidinyje.

Vokietijos biurokratija

Pažymima, kad civilinės ir komercinės laisvai juda Europos Sąjungos Šengeno zonoje, o karinėms transporto priemonėms tokia tvarka negalioja.

„Tankų ir artilerijos haubicų įvežimas į Vokietiją, kuri dėl savo geografinės padėties žemyno centre laikoma Europos gynybos kryžkele, dažnai užtrunka tris-keturias savaites, o ne kelias dienas, kitose šalyse. Diplomatinis leidimas reikalingas bet kokiam kariniam judėjimui, kuriame dalyvauja daugiau kaip 50 karių ir 10 transporto priemonių”, – rašoma leidinyje.

Logistikos patikimumas

Nors Europos geležinkeliai laikomi efektyviausiu būdu gabenti karinę įrangą per visą žemyną, trūksta tam reikalingų riedmenų. Deutsche Bahn turi pakankamai pajėgumų, kad vienu metu galėtų pervežti dvi šarvuočių brigadas, kurias paprastai sudaro apie 85 tankai ir šimtai šarvuočių.

Be to, Nyderlandų, Vokietijos ir Baltijos šalių uostai laikomi ypač pažeidžiamais Rusijos raketų ir hibridinių atakų.

Kita silpnoji vieta – įrangos perkėlimas į tris Baltijos šalis ir naująją narę Suomiją, kurios geležinkeliai veikia siauresne sovietinių laikų vėže. Tai reiškia, kad iš Vokietijos į Lietuvą įvažiuojantys traukiniai turi perkelti įrangą į kitus traukinius, o tai gerokai sulėtina judėjimą į bet kurią galimą fronto liniją konflikto su metu.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

Vidutinis reitingas / 5. Balsų skaičius:

Kol kas nėra balsų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

TEMOS:
Pasidalinkite šiuo straipsniu
Rašyti komentarą