“Opel” toliau plečia savo hibridinių modelių gamą, šį kartą papildydama ją kompaktiško krosoverio “Mokka” versija. Automobilis jau turi benzininę-elektrinę versiją, tačiau dabar atsirado dar viena modifikacija su 48 voltų mild-hibridine technologija, kuri skirta tiems, kurie nori taupyti degalus ir nesiekia išskirtinių dinaminių modelio savybių, nes naujasis modelis apskritai skirtas benzino sąnaudoms mažinti. Pagal įrangą “Mokka Hybrid” yra panaši į kitas “Opel” krosoverio versijas.
Opel Mokka Hybrid varomas 136 AG 1,2 l trijų cilindrų benzininiu turbininiu varikliu, sujungtu su nauja 6 laipsnių dviejų sankabų pavarų dėže ir 28 AG elektros varikliu.
Ličio jonų akumuliatorius įkraunamas stabdymo metu, todėl jo nereikia maitinti iš išorinio energijos šaltinio. Kaip ir kitose panašiose modifikacijose, elektrinis variklis padeda pajudėti iš vietos ir pagreitėti, o miesto eisme dėl energijos rekuperacijos iki pusės atstumo galima nuvažiuoti net neįjungus benzininio variklio.
Grynasis elektrinis nuvažiuojamasis atstumas yra tik vienas kilometras. Naujiena turi 12 colių skaitmeninį prietaisų skydelį, kuris informuoja vairuotoją apie galią, elektrinio važiavimo parametrus, energijos srautą tarp akumuliatoriaus ir benzininio variklio bei akumuliatoriaus įkrovos laipsnį.