FSD programinės ir techninės įrangos sistema vienokia ar kitokia forma visuose “Tesla” elektromobiliuose įdiegta nuo 2016 m., tačiau jos galimybės Kinijoje parduodamuose automobiliuose iki šiol buvo ribotos. Neseniai Šanchajaus savivaldybės valdžia leido “Tesla” išbandyti pilną FSD versiją dešimtyje elektromobilių, kurie važinės miesto gatvėmis.
Kaip praneša “Reuters“, remdamasi “The Shanghai Observer”, šio žingsnio buvo imtasi po Elono Musko vizito Kinijoje šių metų balandžio mėn. Gegužės mėnesį pradėta rengtis gauti leidimą naudoti FSD su Kinijos valdžios institucijomis, kad paslauga šalyje būtų pradėta teikti iki šių metų pabaigos. Dar vienas E. Musko vizito Kinijoje rezultatas – Šanchajuje, kur bendrovė jau turi didžiausią pasaulyje elektromobilių surinkimo gamyklą, pradėta statyti nauja “Tesla Megapack” stacionarioji energijos saugykla.
Kinijos “Tesla” konkurentai padarė didelę pažangą kurdami antžeminių transporto priemonių autopilotą, o dauguma atitinkamų technologijų remiasi tiksliais skaitmeniniais žemėlapiais. Didžiuosiuose Kinijos miestuose kai kurių vietinių markių elektrinės transporto priemonės jau gali patikimai pakeisti vairuotoją, o jų naudojimo geografija šalyje ilgainiui plėsis.
Aišku, kad “Tesla” nenori prarasti savo pozicijų Kinijos rinkoje, todėl stengiasi pasivyti vietos automobilių gamintojus, pritaikydama autopilotą prie vietos eksploatavimo sąlygų. FSD bandymai Šanchajuje padės jai greičiau pasiekti šį tikslą.