Didžiosios Britanijos leidinys „WhatCar” sudarė naudotų automobilių reitingą, kurių remontui vairuotojai išleidžia daugiausiai pinigų.
Apklausoje dalyvavo 21 732 britų vairuotojai. Visi respondentai turėjo papasakoti apie problemas, su kuriomis susidūrė jų automobiliai per pastaruosius dvejus metus, ir paskaičiuoti, kiek pinigų teko sumokėti autoservisams už problemų šalinimą.
BMW 3 SERIJA (2019 M. – DABAR)
Pirmąją vietą antireitinge užėmė 3 serijos BMW su dyzeliniu varikliu. 30 % šio automobilio savininkų per pastaruosius dvejus metus patyrė įvairių gedimų. Daugiau nei pusė jų buvo priversti sumokėti apie 1500 svarų sterlingų (apie 2200 EUR) serviso centruose už remontą. Trijų automobilių su benzininiais varikliais savininkai tokių problemų neturėjo. Jiems visi darbai buvo atlikti nemokamai – pagal garantiją.
AUDI A1 (2018 M. – DABAR)
Apklausos duomenimis, brangiausiai kainavo „Audi A1” hečbeko remontas. Ketvirtadalis šio vokiško modelio savininkų skundėsi automobilio problemomis. Tačiau pusę sugedusių automobilių „Audi” suremontavo pagal garantiją. Kiti vairuotojai už remontą sumokėjo nuo 310 iki 1 500 svarų sterlingų (apie 370 – 1800 EUR).
AUDI A3 (2013-2020 M.)
Paradoksali situacija susiklostė su „Audi A3” modeliu. Per pastaruosius 24 mėnesius 40 proc. šio modelio savininkų susidūrė su šio automobilio problemomis. Tuo pat metu 89 % vairuotojų galėjo tikėtis remonto pagal garantiją, o likusiems vairuotojams „Audi A3” remontas smogė per kišenę. Taigi, servisams jie turėjo sumokėti daugiau nei 1500 svarų sterlingų (apie 1800 EUR).
Į antireitingą taip pat įtraukti šie automobiliai:
- Kia EV6 (2021 m. – dabar);
- E klasės Mercedes (2016-2024 m.);
- Range Rover Evoque (2019 m. – dabar);
- A klasės Mercedes (2018 m. – dabar);
- Audi Q5 (2018 m. – dabar);
- Hyundai Ioniq 5 (2021 m. – dabar);
- Volkswagen Golf (2020 m. – dabar).