2023 m. lengvieji automobiliai ir toliau buvo neatsiejama automobilių pramonės dalis, pritraukusi milijonų vartotojų dėmesį visame pasaulyje. Remiantis pirmaujančios automobilių rinkos tyrimų organizacijos „Focus2move” duomenimis, „Toyota” jau 14 metų iš eilės užima pirmąją vietą populiariausių lengvųjų automobilių markių sąraše.
2023 m. „Toyota” dar kartą patvirtino savo dominuojančią poziciją, pardavusi 9,07 mln. automobilių, t. y. 4,1 proc. daugiau nei 2022 metais. Šis reikšmingas pasiekimas pabrėžia neblėstantį Japonijos automobilių gamintojos populiarumą ir pasitikėjimą, kuriuo ji mėgaujasi tarp savo klientų visame pasaulyje.
10 populiariausių lengvųjų automobilių markių pasaulinėje rinkoje 2023 m.
- Toyota – 9,07 mln. vnt;
- „Volkswagen” – 5,1 mln. vnt;
- „Honda” – 3,9 mln. vnt;
- „Hyundai” – 3,8 mln. vnt;
- „Ford” – 3,7 mln. vnt;
- Nissan – 3,3 mln. vienetų;
- „Chevrolet” – 3,29 mln. vnt;
- „Kia” – 3,0 mln. vnt;
- BYD – 2,6 mln. vienetų;
- „Mercedes” – 2,2 mln. vienetų.
Šis reitingas rodo prekių ženklų įvairovę ir jų konkurencingumą pasaulinėje automobilių rinkoje. Nors „Toyota” ir toliau užima lyderio poziciją dėl savo, kaip patikimo ir aukštos kokybės automobilių gamintojo, reputacijos, kiti prekių ženklai taip pat aktyviai konkuruoja dėl vartotojų dėmesio ir pageidavimų, siūlydami įvairius modelius ir novatoriškas technologijas.