“Toyota” patvirtino planus pradėti gaminti kietojo būvio elektromobilių baterijas su 10 minučių greituoju įkrovimu ir iki 750 mylių (1200 km) WLTP nuvažiuojamu atstumu, kad sumažintų atotrūkį nuo “Tesla”. Vis dėlto, kadangi naujosios EV baterijų technologijos bus įdiegtos dar tik po kelerių metų, “Toyota” gali dar labiau atsilikti.
“Toyota” jau kelerius metus žada naudoti kietabūvius elektromobilių akumuliatorius. Birželį atradusi “technologinį proveržį”, “Toyota” pareiškė, kad spartina plėtrą.
Bendrovės “Toyota Kirloskar Motor” vadovas Vikramas Gulati patvirtino šiuos planus Indijoje vykusiame aukščiausiojo lygio susitikime investicijų klausimais. “Savo elektromobilius su kietojo būvio akumuliatoriais pradėsime gaminti po poros metų”.
Jos maitins “transporto priemonę, kuri bus įkraunama per 10 minučių, o nuvažiuojamas atstumas sieks 1 200 km (750 mylių)”, – sakė V. Gulati. Pasak “Toyota” vadovo Indijoje, baterijos tarnavimo laikas taip pat bus “labai geras”.
Šis žingsnis žengtas Indijai siekiant tapti pasauline jėga, pereinančia prie elektromobilių. Praėjusiais metais Indijoje elektromobiliai sudarė apie 2 proc. visų parduodamų transporto priemonių, tačiau šalis siekia, kad iki 2030 m. jų dalis siektų 30 proc. Indijos kelių transporto ministro teigimu, iki dešimtmečio pabaigos metiniai elektromobilių pardavimai gali pasiekti 10 mln.
“Toyota” kietojo būvio elektromobilių baterija
Bendrovė teigia, kad jos naujoji technologija užtikrins 10 minučių greitą įkrovimą ir gerokai didesnį nuvažiuojamą atstumą.
Numatoma sukurti dvi versijas: vieną su 621 mylios (1 000 km) WLTP nuotoliu ir kitą – su 750 mylių (1 200 km) nuotoliu.
Nors “Toyota” teigia, kad jos kietabūviai akumuliatoriai gali būti “potencialus BEV automobilių žaidimo pokytis”, tikimasi, kad jie bus pradėti naudoti ne anksčiau kaip 2027 m.
Ji siekia pradėti diegti naują baterijų technologiją 2027 ir 2028 m. Nepaisant to, neseniai paskelbtame “Toyota Times” pranešime bendrovė teigė, kad masinė gamyba numatoma “2030 m. ir vėliau”.
Prieš kietabūvius akumuliatorius “Toyota” planuoja pradėti naudoti kitas naujos kartos elektromobilių akumuliatorių technologijas. 2026 m. “Toyota” ketina pradėti gaminti “Performance” ličio jonų akumuliatorių, kuris užtikrins 20 proc. didesnį nuvažiuojamą atstumą (~500 mylių).