Neseniai „WhatsApp” paskelbė, kad masiškai trins neaktyvias paskyras. Tai profiliai, prie kurių naudotojai neprisijungė daugiau nei 120 dienų. Tai daroma siekiant pagerinti paslaugos našumą ir saugumą. Ištrynus prarandami visi duomenys ir susirašinėjimas, todėl naudotojams patariama periodiškai prisijungti prie savo paskyrų.
Analitikų teigimu, iki 30 % populiarių žinučių siuntėjų paskyrų yra neaktyvios. Tai paskyros, kurias vartotojai buvo sukūrę, bet vėliau dėl įvairių priežasčių nustojo naudoti. Kai kurie žmonės tiesiog pamiršo apie tokios paskyros egzistavimą, kiti perėjo prie kitos žinučių programos.
Dėl susikaupusio didelio neaktyvių paskyrų skaičiaus kyla problemų pačioms žinučių siuntėjoms. Tai papildoma apkrova serveriams ir duomenų bazėms. Be to, neaktyvios paskyros gali tapti įsilaužėlių atakų ir nepageidaujamų laiškų taikiniu. Kiti populiarūs žinučių siuntėjai, įskaitant „Telegram”, „Viber”, „Signal” ir kitus, taip pat įdiegė arba planuoja įdiegti neaktyvių paskyrų nustatymo ir ištrynimo politiką, kuri atlaisvins jų užimamus išteklius.
Pasirodo, tokia „skaitmeninė higiena” svarbi ne tik interneto bendrovėms, bet ir paprastiems naudotojams. Neaktyvios paskyros ir susikaupę skaitmeniniai duomenys gali sukelti chaosą asmens virtualioje erdvėje. Reguliarus „valymas” padės būti organizuotesniems, labiau susikaupusiems ir produktyvesniems interneto aplinkoje.