Ispanijos ekspertai atliko du sudėtingus antrosios kartos Toyota C-HR kompaktiško krosoverio valdymo bandymus ir rezultatai toli gražu nebuvo idealūs. Bandymų vaizdo įrašas paskelbtas “km77” „YouTube“ kanale.
Pirmą kartą „Toyota C-HR“ pasirodė 2016 m. kaip kompaktiškas krosoveris. 2023 m. debiutavo nauja, patobulinta „Toyota C-HR“ versija, kuri tapo technologiškai pažangesnė ir patogesnė.
Slalomo testas
Bandymui buvo naudojamas „Toyota C-HR Advance“ modelis su 223 AG hibridine jėgaine, kurioje derinamas 2,0 l atmosferinis variklis ir elektros variklis. Iki 100 km/val. įsibėgėjama per 7,3 sekundės, o maksimalus greitis ribojamas iki 180 km/val. Automobilyje montuojamos 225/55 R18 „Falken Ziex ZE310“ padangos, kurios užtikrina gerą sukibimą.
Pirmajame bandyme, kurio metu buvo manevruojama slalomo trasoje tarp kūgių, Toyota C-HR parodė 25,7 sekundės laiką. Šis rezultatas yra geresnis už „Peugeot 208 GT Hybrid“ ir „Škoda Karoq“, tačiau šiek tiek atsilieka nuo „BYD Atto 3“.
Bandymas su briedžiu
Toliau „Toyota C-HR“ buvo išbandytas atliekant briedžio testą, kurio metu imituojamas staigus krypties keitimas siekiant išvengti nenumatytos kliūties kelyje. Automobilis turi greitai persirikiuoti į kitą eismo juostą ir grįžti atgal neatsitrenkdamas į kūgius. Bandymas laikomas sėkmingu, kai greitis yra ne mažesnis kaip 77 km/val.
Toyota C-HR bandymą įveikė tik važiuodamas 71 km/val. greičiu. Ekspertai pažymėjo, kad nors automobilis demonstruoja gerą valdymą, stabilizavimo sistema kartais veikia ne visai tinkamai, ypač važiuojant dideliu greičiu.
Žiūrėkite vaizdo įrašą: