Bendrovė „Google“ atidėjo trečiųjų šalių slapukų diegimą savo „Chrome“ naršyklėje, kuris iš pradžių buvo planuotas 2024 m. Dabar tikimasi, kad tai įvyks ne anksčiau kaip 2025 m.
Ką žinome.
„Google“ aiškina, kad jai reikia daugiau laiko bendradarbiauti su reklamos pramonės atstovais ir reguliavimo institucijomis, kad rastų sprendimą, kuris apsaugotų naudotojų privatumą ir kartu leistų veikti internetinei reklamai.
Ką tai reiškia naudotojams?
Savininkams dabar nereikia imtis jokių veiksmų. Chrome ir toliau veiks taip, kaip veikia dabar.
2025 m. naudodami naujas „Chrome“ privatumo funkcijas jie galės geriau kontroliuoti, kaip svetainės seka jų veiklą internete. „Google“ toliau kurs ir bandys naujas „Chrome“ privatumo priemones. Bendrovė taip pat bendradarbiaus su reklamos pramonės atstovais ieškodama naujų būdų, kaip sekti naudotojus reklamos tikslais, kurie nepažeistų jų privatumo.
„Google“ siūlo naują požiūrį:
- Ši funkcija, kuri bandoma nuo 2024 m. pradžios, apriboja svetainių galimybes sekti naudotojus naudojant trečiųjų šalių slapukus.
- IP adresų apsauga: Ši funkcija, kuri bus prieinama anoniminio naršymo režimu, nuasmenina naudotojo IP adresą, kad jį būtų sunkiau sekti.
- Privatumo smėlio dėžės API: „Google“ toliau kuria ir investuoja į šias API, kuriose siūlomi alternatyvūs sekimo metodai, užtikrinantys privatumą.