Mobilieji žaidimai tapo tikru fenomenu, užkariavusiu milijonus vartotojų visame pasaulyje ir virtusiu daugiamilijardiniu verslu. Kai kurie iš šių žaidimų ne tik išpopuliarėjo, bet ir atnešė milžiniškas pajamas jų kūrėjams. Kokie tai žaidimai?
Honor of Kings (Arena of Valor)
Honor of Kings, žinomas kaip Arena of Valor, yra itin populiarus internetinis daugelio žaidėjų mūšio žaidimas, kurį sukūrė Tencent Games. Išleistas 2015 m. lapkritį, jis susilaukė įspūdingo gerbėjų būrio, ypač Kinijoje.
Žaidime vyksta strateginiai mūšiai – panašūs į “League of Legends” – fantastiniame pasaulyje, kupiname mitinių būtybių ir herojų.
Honor of Kings generuoja didžiules pajamas iš žaidimo metu atliekamų pirkimų, nes žaidėjams siūlomi įvairūs produktai, įskaitant odas, herojus ir žaidimo valiutą. Siekdama paskatinti žaidimo sandorius, “Tencent” pasinaudojo savo didžiule naudotojų baze tokiose platformose kaip “WeChat” ir QQ.
Naujausi duomenys rodo, kad “Honor of Kings” gavo stulbinančias 18,66 mlrd. dolerių pajamas, todėl tai yra visų laikų pelningiausias mobilusis žaidimas.
Candy Crush Saga
Kitas sąraše – fenomenalus legendinis galvosūkių žaidimas “Candy Crush Saga”. Sukurtas “King” (dabar priklausančios “Activision Blizzard”), šis plytelių derinimo galvosūkių žaidimas nuo pat išleidimo 2012 m. lapkričio mėn. nušlavė pasaulį. Žaidėjai, norėdami pereiti šimtus lygių ir atlikti įvairias užduotis, derina spalvotus saldainius.
“Candy Crush Saga” veikia pagal nemokamo žaidimo modelį, todėl žaidėjai gali atsisiųsti ir žaisti nemokamai. Žaidime taip pat galima pirkti žaidimo metu, kad gautumėte įvairių premijų ir papildomų gyvybių. Ši strategija pasiteisino ir Kingui, kuris jau surinko daugiau nei 12 mlrd. dolerių pajamų.
Tikėtina, kad žaidimas “Candy Crush Saga” dėl įtraukiančio žaidimo ir sumanios monetizacijos strategijos ir toliau vėl ir vėl pritrauks žaidėjus.
PUBG Mobile
PUBG Mobile yra dar viena puiki žaidimų naujovė, kurią sukūrė pirmaujanti šioje pramonės šakoje “Tencent Games”. Sukurta bendradarbiaujant su “Krafton” ir “VNG Games”, ji buvo sėkmingai pristatyta 2018 m. kovo mėn. PUBG Mobile įkvėpimo semiasi iš asmeniniams kompiuteriams skirtos versijos, kurioje žaidėjai kovoja vieni su kitais, kad išgyventų mažėjančiame mūšio lauke.
Pagrindinė “PUBG Mobile” monetizacijos strategija – pirkimai žaidime, ypač kosmetiniai elementai, pavyzdžiui, odos ir apranga. Šie daiktai leidžia suasmeninti savo veikėjus ir išsiskirti mūšio lauke.
Be to, žaidime veikia mūšio leidimo sistema, kuri suteikia išskirtinių apdovanojimų jį įsigijusiems žaidėjams.
Nuo žaidimo pasirodymo 2018 m. jis uždirbo daugiau nei 11 mlrd. dolerių pajamų, taip sustiprindamas savo pozicijas tarp daugiausiai uždirbančių mobiliųjų žaidimų pasaulyje. Jame nuolat atnaujinamas žaidimo procesas ir dažnai teikiami atnaujinimai, kad žaidėjai išliktų susidomėję ir noriai leistų pinigus.
Monster Strike
Monster Strike – tai japoniškas fizikiniais elementais pagrįstas mobilusis vaidmenų žaidimas, kuriame derinami galvosūkių, strategijos ir kooperatyvinio daugelio žaidėjų žaidimo elementai. Žaidime renkate ir kovojate su įvairiais monstrais, kad taptumėte didžiausiu monstrų meistru.
Monster Strike pristatė “gacha” mechaniką, kai žaidėjai išleidžia žaidimo valiutą už galimybę gauti retų monstrų. Be “gacha”, žaidime galima pirkti žaidimo metu, kad papildytumėte energijos atsargas, unikalius daiktus ir išskirtinį turinį.
Šios strategijos atnešė daugiau nei 11 mlrd. dolerių, todėl šis žaidimas yra vienas pelningiausių mobiliųjų žaidimų Japonijoje. Žaidimas užėmė pirmąją vietą pagal pajamas iki neseniai pasirodžiusio “Tencent Games” žaidimo “Honor of Kings”.
Klanų susidūrimas
2012 m. rugpjūtį išleistas nemokamas strateginis mobilusis žaidimas “Clash of Clans” sužavėjo milijonus žaidėjų visame pasaulyje. Žaidėjai stato ir tobulina savo kaimus, treniruoja karius ir kovoja su kitais žaidėjais nuolatiniame interneto pasaulyje.
Strategija buvo paprasta: generuoti lėšas perkant žaidimo metu už brangakmenius. Šie brangakmeniai yra žaidimo gyvybinė jėga. Jie naudojami statyboms paspartinti, ištekliams pirkti ir išskirtiniams daiktams įsigyti. Juos įsigijusiems žaidėjams žaidimas taip pat suteikia papildomų apdovanojimų.
Žaidimas “Clash of Clans” sėkmingai uždirbo daugiau nei 10 mlrd. dolerių pajamų ir yra vienas pelningiausių mobiliųjų žaidimų istorijoje. Ilgalaikę jo sėkmę taip pat lėmė įtraukiantis žaidimo procesas, socialinės funkcijos ir gerai subalansuotos monetizacijos strategijos.